محاکمه مرد جوان به اتهام قتل برادر

مرد جوان که در یک پیتزافروشی، برادرش را به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای‌دم از جنبه عمومی جرم محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۸۳۶

به گزارش جام‌جم، 26 مهر سال گذشته ماموران کلانتری کن در جریان نزاع خونین دو مرد جوان در محله شهران قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل، پسری جوان که از ناحیه دست مجروح شده بود قبل از انتقال به بیمارستان مدعی شد برادرش میلاد او را مجروح کرده است. پسر جوان ساعتی بعد به علت شدت جراحات جانش را از دست داد.

با مرگ پسر 35 ساله تحقیقات برای شناسایی برادرش به عنوان قاتل آغاز شد. در حالی که تحقیقات برای دستگیری میلاد ادامه داشت او با حضور در بیمارستان خود را تسلیم کرد.

با انتقال پسر 31 ساله به دادسرای امور جنایی، او در بازجویی‌ها به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت: من و برادر بزرگم در یک پیتزافروشی کار می‌کردیم. از چندی قبل، برای ساخت یک آپارتمان با هم شراکت کردیم، اما دچار اختلاف مالی شدیم. او همیشه به‌خاطر بزرگ‌تر بودن زور می‌گفت و حتی حقوقم را به بهانه پس‌انداز از صاحبکارم می‌گرفت. رفتارهای ایمان باعث شده بود از او کینه به دل بگیرم. روز حادثه باز هم بر سر مسائل مالی دعوایمان شد و با چاقوی آشپزخانه چند ضربه به او زده
و فرار کردم.

با اعترافات پسر برادرکش و رضایت پدر و مادرش از قصاص، با صدور قرار جلب به دادرسی از سوی سعید احمدبیگی، بازپرس ویژه قتل تهران و صدور کیفرخواست، متهم 31 ساله به‌زودی از نظر جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری تهران محاکمه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها