مسابقه دوستانه ایران و ژاپن، دو رقیب سنتی فوتبال آسیا در حالی روز سه‌شنبه در تهران برگزار می‌شود که ژاپنی‌ها ستارگان اصلی خود را به تهران آورده‌اند.
کد خبر: ۸۴۴۹۹۳

تیم‌های ایران و ژاپن همزمان با کوران رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در شرایطی سه‌شنبه برابر هم قرار می‌گیرند که شاگردان کی‌روش در ادامه این رقابت‌ها 21 آبان میزبان ترکمنستان هستند و ژاپنی‌ها هم که مثل تیم ایران صدرنشین گروه خود هستند، 21 آبان به مصاف سنگاپور می‌روند. این وقفه یک‌ماهه در رقابت‌ها فرصت خوبی بود تا دو تیم در یک دیدار دوستانه به محک توانایی‌هایشان بپردازند. در این میان، حضور ستارگان ژاپن در تهران و صف‌آرایی آنها مقابل شاگردان کی‌روش در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

از جمله ستاره‌هایی که ژاپنی‌ها به تهران آورده‌اند، می‌توان به «ماکوتو هاسه‌به» کاپیتان این تیم اشاره کرد؛ کسی که بازیساز توانمندی است و در حال حاضر با پیراهن اینتراخت فرانکفورت در بوندس‌لیگا خوب می‌درخشد. او در مقطعی با اشکان دژاگه در تیم ولفسبورگ هم‌تیمی بود.

به گزارش ورزش سه، «شینجی اوکازاکی»، مهاجم 29 ساله ژاپنی‌ها در حال حاضر رکورد بیشترین بازی ملی را در اردوی تیمش دارد. اوکازاکی در حال حاضر با پیراهن لسترسیتی انگلیس زیر نظر کلودیو رانیری ایتالیایی روزهای رویایی را سپری می‌کند و جزو نفرات کلیدی تیمش است.

«کاگاوا»، مهره قابل اتکای بورسیادورتموند دیگر ستاره‌ای است که روز سه‌شنبه برابر تیم ایران قرار می‌گیرد. «کیسوکه هوندا» هم معرف حضور فوتبالدوستان ایران است؛ شماره 10 میلان با موهای خرمایی رنگ و شوت‌های سرکش.

«یوتو ناگاتومو»، مدافع چپ حال حاضر اینترمیلان با وجود این‌که همچون سال‌های قبل در ترکیب اصلی مدنظر روبرتو مانچینی به میدان نمی‌رود، اما همچنان یکی از بهترین بازیکنان دنیا در این پست قلمداد می‌شود. یکی دیگر از ستاره‌های ژاپن «مایا یوشیدا» هافبک میانی ساوتهمپتون هم یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان هلیل هودزیچ (سرمربی ژاپن) محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها