پسر جوانی که دو سال قبل در جریان یک نزاع در رستوران، کارگری را به قتل رسانده و پس از گرفتن رضایت از اولیای‌دم خود را تسلیم کرده بود، با صدور کیفرخواست برای پرونده‌اش به زودی محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۸۴۴۱۵۸

به گزارش جام‌جم، عصر 13 شهریور سال 92 مرگ پسری جوان در یکی از بیمارستان‌های منطقه شهرک قدس به پلیس گزارش شد. تیم پلیسی پس از حضور در بیمارستان متوجه شدند، معین 23 ساله کارگر رستورانی در فرحزاد بوده که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است. تیم جنایی در ادامه به تحقیق از کارگران رستوران پرداختند که آنها مدعی شدند، راننده یک دستگاه ال90 پس از ورود به رستوران به طرف مقتول رفت و او را با چاقو زد.

با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی صاحب خودرو شدند که او پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: خودرو شب جنایت در اختیار یکی از دوستانم به نام کیوان 25 ساله بود. زمانی که کیوان خودرو را برایم آورد، عنوان کرد خودرو هنگام پارک به دیوار برخورد کرده، اما درباره درگیری و وقوع جنایت هیچ صحبتی نکرد.

با شناسایی هویت قاتل، کارآگاهان به محل سکونت سیامک در منطقه مهرویلای شهرستان کرج رفته و در تحقیق از خانواده متهم متوجه شدند او پس از ارتکاب جنایت، متواری شده است. سرانجام در آخرین روز خرداد امسال متهم در حالی که برگ رضایت اولیای دم را در دست داشت، با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران خود را تسلیم کرد.

او درباره انگیزه‌اش از قتل به قاضی سعید احمدبیگی گفت: شب حادثه مقتول اجازه نداد خودرو را مقابل رستوران پارک کنم. این کار باعث شد از او کینه به دل بگیرم و احساس کنم مقابل او کم آورده ام. به همین دلیل به رستوران بازگشتم و او را با ضربه‌های چاقو زدم. وقتی توانستم رضایت اولیای دم را بگیرم، تصمیم به معرفی خود گرفتم.با تکمیل تحقیقات، پرونده پسر جوان با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و کیوان از جنبه عمومی جرم محاکمه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها