ازدحام جمعیت در خطوط مترو / شهروندی از تهران از مسئولان شرکت مترو خواسته تعداد قطارهای خط 3 را افزایش دهند چرا که ازدحام جمعیت در این خط بسیار زیاد است.
کد خبر: ۸۴۴۱۱۵

دردسرهای باشگاه بدون بهداشت/آقای توفیقی از شهریار از این گله کرده که رعایت نکردن نظافت در سالن کشتی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری فردوسیه شهریار مشکلات زیادی ایجاد کرده، به گفته او علاوه بر ابتلای نوجوانان به بیماری‌های واگیردار، نبود نظافت سبب دوری جوانان از باشگاه شده است.

کادر اداری آموزش و پرورش در انتظار رتبه‌بندی/یک شهروند از پاکدشت پرسیده چرا رتبه‌بندی معلمان شامل حال کادر اداری آموزش و پرورش نمی‌شود؟

معرفی علل عمده مرگ و میر / شهروند دیگری از وزارت بهداشت خواسته علل موثر مرگ و میر افراد را در اختیار شهروندان قرار دهد تا به این شکل مرگ زودرس کاهش پیدا کند.

تلاش برای تماس با بیمارستان فارابی/آقای گوران از قائمشهر از این گله کرده که برای گرفتن وقت تلفنی از بیمارستان فارابی تهران کسی جوابگوی او نبوده است.

دردسرهای ساخت و ساز آقای مسئول/ آقای عبادی از نسیم شهر گفته ساخت و ساز یکی از اعضای قدیمی شورای شهر نسیم‌شهر در خیابان 12 متری شهید مدنی این منطقه باعث شده بیشتر پیاده‌رو در داخل ملک ایشان قرار بگیرد، این شهروند گفته به شهرداری نیز شکایت کرده‌ایم، اما متاسفانه رسیدگی نکرده‌اند.

در انتظار مسکن مهر/ آقای طاهریان از قزوین در تماس با روزنامه گفته بیش از چهار سال است که برای گرفتن مسکن مهر اقدام کرده و تاکنون 18 میلیون تومان نیز پرداخت کرده، ولی هنوز آپارتمانش را تحویل نگرفته، او از مسئولان خواسته بیشتر به فکر قشر ضعیف جامعه باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها