مدیرعامل خانه موسیقی داغداران واقعی در «فاجعه منا» را همه‌ مردم ایران و جهان دانست و گفت: چگونه انسانی می‌تواند این فاجعه را ببیند و نسبت به آن بی‌تفاوت باشد؟!
کد خبر: ۸۴۰۳۷۹
چگونه می‌توان این فاجعه را دید و بی‌تفاوت بود؟!

حمیدرضا نوربخش در تجمعی که هنرمندان در مقابل خانه سینما با هدفی همدردی با بازماندگان «فاجعه منا» برگزار کردند، به نمایندگی از جامعه موسیقی کشور سخن گفت.

او با بیان این‌که وقتی انسان خاطرات دردآور بازماندگان را می‌شنود داغ او صد برابر می‌شود، گفت: اصل مصیبت و داغی که بر جامعه مسلمانان وارد شده، در یک سو و خاطراتی که پس از این، از بازماندگان «فاجعه منا» خواهیم شنید و قساوت و بی‌تفاوتی عاملان این حادثه، در سویی دیگر قرار دارد.

نوربخش در ادامه گفتگو با ایسنا با اشاره به این‌که اهالی موسیقی همراهی خود را در مصیبت‌ها با زبان ساز و موسیقی ابراز می‌کنند، ادامه داد: امیدوارم در روزهای آینده، شاهد تولید نواها و نغمه‌هایی برای همدردی با بازماندگان این مصیبت از سوی موسیقی‌دانان باشیم.

وی با تشکر از خانه سینما برای دادن فرصتی به هنرمندان با هدف ابراز همدلی‌شان با بازماندگان «فاجعه منا» گفت: امیدواریم پیگیری جدی این حادثه تا به پایان انجام شود و دیگر شاهد این‌گونه فجایع نباشیم.

در بخش دیگری از این مراسم شاهو عندلیبی، نی‌نواز، با نواختن سازش همدردی خود را با بازماندگان این فاجعه ابراز کرد. در همین راستا، یک تابلوی نقاشی اثر عبدالحمید قدیریان نیز با موضوع فاجعه رخ‌داده در منا رونمایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها