jamejamnashriyat
کد خبر: ۸۳۸۵۷۵   ۰۱ مهر ۱۳۹۴  |  ۰۰:۰۱

در حالی که هیات‌های تجاری متعددی پس از انتشار بیانیه مشترک ایران و کشورهای 1+5 یکی پس از دیگری وارد تهران می‌شوند، صاحبان صنایع آرایشی و بهداشتی فرانسه به‌دنبال تصاحب بازار لوازم آرایشی و بهداشتی ایران هستند.

ژان میشل ون یکی از بازرگانان فرانسوی که در این زمینه فعالیت دارد با اشاره به جایگاه ایران به عنوان دومین بازار بزرگ خاورمیانه می‌گوید: با توجه به آمار و اطلاعات موجود درباره حجم مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی ایران و البته سابقه حضور محصولات فرانسوی درخواهیم یافت فرصت مناسبی در اختیار صاحبان صنایع فرانسه قرار گرفته است. وی تصریح کرد: اکنون صاحبان صنایع در بخش‌های مختلف همراه مقام‌های بلندپایه فرانسه به تهران سفر کرده‌اند و درباره همکاری‌های مشترک در دوران پساتحریم مشغول رایزنی هستند، اما یکی از اهداف این هیات توجه به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی کشور ایران به‌عنوان بازار بکر و قابل توسعه بوده است. / فرانس 24

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
ابتکار عمل ایران و بن بست طرف‌ های غربی

ابتکار عمل ایران و بن بست طرف‌ های غربی

با روی کار آمدن کابینه سیزدهم، نگاه این دولت نسبت به انجام مذاکرات متفاوت از گذشته بود. اگرچه پیگیری توافق هسته‌ ای، تصمیمی کلان بوده و هست اما چگونگی راهبرد مذاکرات به دولت‌ها بستگی دارد.

ماجرای اروپای آشفته

ماجرای اروپای آشفته

آنگلا مرکل، صدراعظم سرزمین ژرمن‌ ها رسما از معادلات سیاسی و اجرایی کشورش کنار رفت تا اولاف شولتس و سوسیال‌ دموکرات‌ ها پس از ۱۶سال رسما در راس هرم قدرت در برلین قرار گیرند.

شکست آلودگی با تعامل مدیران

شکست آلودگی با تعامل مدیران

هوای بسیاری از کلانشهرهای کشور آلوده و ترافیک همچنان از مشکلات اصلی شهروندان است. با این حال در چند روز اخیر خبرها از کاهش ۱۰درصدی ترافیک صبحگاهی و ۱۳تا ۱۵درصدی ترافیک عصرگاهی در کلانشهر تهران حکایت دارد؛ اتفاقی که اگر تداوم داشته باشد می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی در کلانشهری مانند تهران منجر شود زیرا کاهش ترافیک از آلودگی‌هوای تهران می‌کاهد و در بهبود سلامت‌روان شهروندان نیز بی‌تاثیر نیست.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر

پیشخوان

بیشتر

نیازمندی ها