ژان میشل ون یکی از بازرگانان فرانسوی که در این زمینه فعالیت دارد با اشاره به جایگاه ایران به عنوان دومین بازار بزرگ خاورمیانه میگوید: با توجه به آمار و اطلاعات موجود درباره حجم مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی ایران و البته سابقه حضور محصولات فرانسوی درخواهیم یافت فرصت مناسبی در اختیار صاحبان صنایع فرانسه قرار گرفته است. وی تصریح کرد: اکنون صاحبان صنایع در بخشهای مختلف همراه مقامهای بلندپایه فرانسه به تهران سفر کردهاند و درباره همکاریهای مشترک در دوران پساتحریم مشغول رایزنی هستند، اما یکی از اهداف این هیات توجه به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی کشور ایران بهعنوان بازار بکر و قابل توسعه بوده است. / فرانس 24
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد