معاون دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت برخی استان‌ها تولیدات نساجی خود را با برندهای خارجی می‌فروشند.
کد خبر: ۸۳۸۱۳۷

فرشته جراحی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که در حال حاضر حدود ده هزار واحد صنعتی در همه زمینه‌های حوزه نساجی مشغول فعالیت هستند، افزود: ما از لحاظ مواد اولیه مشکل خاصی نداریم و تنها در بخش پنبه کمی کمبود داریم که اگر وضعیت تولید پنبه در یک سال خوب باشد، می‌توانیم تا 50 درصد نیاز خود را تامین کنیم.

وی با اشاره به کیفیت بالای محصولات نساجی تولید شده در ایران، اظهار کرد: کیفیت خوب پارچه‌های تولیدی در ایران سبب شده تا در برخی استان‌ها تولیدات پارچه خود را با نام کشورهای دیگر بفروشند، چراکه ما برندسازی خوبی نکرده‌ایم.

معاون دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت مشکل اساسی در بخش صنعت پوشاک را قاچاق دانست و ادامه داد: قائم‌مقام وزارت صنعت اخیرا بخشنامه‌ای را برای کنترل میزان قاچاق در کشور ابلاغ کرده است که امیدواریم با اجرای این بخشنامه‌ بخشی از مشکل قاچاق نساجی در کشور حل شود. جراحی با بیان این‌که در وضعیت فعلی مردم به سمت خرید برندهای خاص در کشور می‌روند، اظهار کرد: اگر بتوانیم محصولات خود را تجاری سازی کرده و در برندسازی موفق عمل کنیم، می‌توانیم در فروش کالای خود هم موفق باشیم، چراکه ما از لحاظ کیفیت مشکل خاصی نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها