مجید جلالی و برانکو ایوانکوویچ برای پیروزی مهره‌چینی می‌کنند

معادله 3 امتیازی آقا معلم و پروفسور

ساعت 18 و 35 دقیقه امروز فوتبالدوستان باید منتظر تماشای یک بازی جذاب باشند؛ دیداری که یک پای آن پرسپولیس است و پای دیگرش، سایپا که امسال برای مدعی بودن بسته شده است.
کد خبر: ۸۳۶۱۴۶

شاید اگر تعطیلی 20 روز لیگ برتر نبود، کفه ترازو در بازی امروز به نفع شاگردان برانکو سنگینی می‌کرد. برد روحیه‌بخش قرمزپوشان مقابل فولاد در هفته پنجم در حالی به دست آمد که سایپا همزمان با آن، در دومین بازی متوالی نتیجه را به حریفان واگذار کرد. با این حال تعطیلی لیگ باعث شد بازی امروز دو تیم تاحدودی فارغ از این فراز و نشیب‌ها برگزار شود.

سایپا که دوست نداشت روند ناکامی‌اش ادامه‌دار باشد، حتی بازی با تیم محلی بازرگانی وشتانی آمل را هم در رقابت‌های جام حذفی گرفت و با بازیکنانی نظیر جواد نکونام این تیم را از پیش رو برداشت پرسپولیس هم گرچه حریفش تیم خوب پیکان بود، اما برای این‌که با روزهای بحرانی ابتدای فصل فاصله بگیرد، به هر زحمتی بود این تیم را شکست داد تا با روحیه‌ای مضاعف برای بازی با سایپا آماده شود.

به دنبال تداوم پیروزی

پرسپولیسی‌ها امروز درحالی به مصاف سایپا می‌روند که هنوز هم یکی از سه تیم قعرجدولی به حساب می‌آیند و برای دور شدن از این منطقه، به نوعی محکوم به برد هستند. خود برانکو هم با تاکید بر این‌که تیمش برای ادامه دیدارهای لیگ برتر با هدف پیروزی به میدان می‌رود، عنوان کرد تیمش در دیدار برابر سایپا به دنبال کسب سه امتیاز و ادامه بردهایمان است. او که بین اهالی فوتبال به پروفسور معروف است در نشست خبری بازی گفت: بالاخره بعد از توقفی که در بازی‌های لیگ بود دوباره به این مسابقات بر می‌گردیم. نیازی به توضیح ندارد که انتظار مسابقه سختی را داریم. سایپا تیمی است که چند سال به صورت مستمر بازیکنانش با هم بوده‌اند و فکر می‌کنم امسال دو بازیکن جدید گرفته‌اند که یکی از آنها جواد نکونام، از بهترین‌های ایران است. کادر فنی سایپا هم مدتی است که تغییر نداشته است. آنها در سبک بازی خود تغییری داشته‌اند. به رغم تمام این خصوصیات، هدف اصلی ما برد است و در تلاش هستیم سریال بردهایمان را ادامه بدهیم. برانکو در خصوص محسن مسلمان و این‌که آیا او بازیکن نود دقیقه‌ای هست یا خیر، گفت: مسلمان در مدت اخیر خیلی با کیفیت کار کرده است. در تمام تمرینات با تمرکز و حضور مثبت حضور دارد و طبیعی است که باید صبور باشد. بازیکن باید مدام خودش را نشان بدهد. مدام توانایی خودش را به نمایش بگذارد. من قبلا به خودش هم گفته بودم که طارمی، عالیشاه و نوروزی نسبت به او در اولویت هستند ولی باز هم باید دید شرایط به چه شکلی است چون اینجا بازیکنان دیگری مثل علیپور، کمندانی و کفشگری هم خوب کار می‌کنند. به این ترتیب حضور در ترکیب ساده نیست ولی وظیفه آنهاست که حداکثر توان را در تمرینات بگذارند و هر بازیکنی فرصت به دست می‌آورد که کاملا آماده باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت حیدریه و سفر این بازیکن به هلند به همراه تیم ملی امید در اوج کارهای درمانی نیز گفت: متاسفانه قبل از اعزام حیدریه هشدار دادیم که باید در ایران بماند و درمانش را تکمیل کند ولی متاسفانه مجبور به اعزام به هلند شد و 10 روز را از دست داد. نه فقط او که ما هم 10 روز را از دست دادیم و حتی تیم ملی هم او را از دست داد چون او برای بازی بعدی تیم ملی هم آماده نخواهد شد. حیدریه با یک برنامه خاص کار می‌کند و آنچه که می‌ترسیم این است که تا آخر نیم فصل اول او را در اختیار نداشته باشیم.

دیروز سرمربی سایپا هم عنوان کرد کادر فنی و بازیکنان این تیم انگیزه بالایی برای دیدار با پرسپولیس دارند. مجید جلالی، معروف به آقا معلم هم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس، گفت: همیشه نسبت به این بازی‌ها احساس خاصی وجود دارد، زیرا تیم‌هایی مانند تیم ما می‌توانند دیده شوند. به همین خاطر شرایط را در هفته اخیر برای این مسابقه مهم آماده کردیم و هم بازیکنان و کادر فنی انگیزه زیادی برای این بازی دارند. مطمئنا بازی زیبایی را از سایپا شاهد خواهید بود.

استقلال در یک قدمی صدر

تیم فوتبال استقلال با پیروزی 2 بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد. آبی‌ها که در هر دو بازی خارج از خانه خود پیروز شده بودند، این بار در تبریز با گل‌های سجاد شهباز‌زاده (25) و محسن کریمی (۶۵) مقابل میزبان خود را از پیش رو برداشتند تا با 12 امتیاز و البته یک بازی کمتر نسبت سپاهان در یک قدمی صدر جدول قرار بگیرند.

در دیگر بازی دیروز حاصل تلاش دو تیم سپاهان و تراکتورسازی گلی در برنداشت تا خبر تقسیم امتیاز‌ها مدعیان بالای جدول را خوشحال کند. البته دروازه دو تیم سپاهان و تراکتورسازی بارها در طول 90 دقیقه تهدید شد اما در نهایت توپی به تور نچسبید تا حساس ترین بازی‌های هفته ششم بدون گل تمام شود. با این نتیجه سپاهان با 14 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند و تراکتورسازی هم با 7 امتیاز رتبه هشتم را برای خود حفظ کرد.

دیروز همچنین تیم فوتبال پدیده دربی شهر مشهد را با یک گل از سیاه‌جامگان برد. برای پدیده در این بازی مهدی خیری در دقیقه 18 زننده تنها گل بازی بود تا شاگردان مهاجری به لطف این پیروزی 8 امتیازی شوند و در جدول بالاتر از سیاه‌جامگان 6 امتیازی قرار بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها