حساس‌ترین بازی هفته بین سپاهان و تراکتورسازی برگزار می‌شود

استقلال، به دنبال رکورد پیروزی در خارج از خانه

استقلال که هر دو بازی خارج از خانه خود را برده است، امروز در سومین بازی خارج از خانه‌اش به دنبال تداوم رکورد صددرصدی بردن در بازی‌های خارج از تهران است. هفته ششم لیگ برتر، از دیروز با دیدار دو تیم استقلال خوزستان و صبای قم آغاز شد، اما تنور رقابت‌های این هفته امروز گرم می‌شود؛ جایی که استقلال در تبریز مهمان گسترش فولاد است و سپاهان در اصفهان از تیم تراکتورسازی پذیرایی می‌کند. بازی فولاد و ذوب‌آهن هم از دیگر بازی‌های حساس هفته ششم است که البته با رای کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود تا خبری از آن شور و حال همیشگی ورزشگاه غدیر در کار نباشد.
کد خبر: ۸۳۵۷۲۷

تقابل قهرمان و نایب‌قهرمان

بی‌شک تقابل تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، حساس‌ترین بازی هفته ششم این رقابت‌هاست. سپاهان و تراکتورسازی در حالی به مصاف هم می‌روند که اولی صدرنشین است و دومی با کسب تنها یک پیروزی در 5 بازی اول، فعلا در کمرکش جدول با بحران دست و پنجه نرم می‌کند. تونی اولیویرا که خوب می‌داند ادامه این روند بد حتی می‌تواند جایگاه او را روی نیمکت تیم تبریزی متزلزل کند، امروز بیش از هر زمان دیگری برای متوقف کردن سپاهان انگیزه دارد. البته او باید از بابت غیبت بازیکنانی چون محرم نویدکیا، احسان حاج‌صفی و محمدرضا خلعتبری خوشحال باشد. بازی امروز اولین بازی سپاهان بدون احسان حاج‌صفی است. در شرایطی که احسان بازی در تیم قعرجدولی بوندس‌لیگای 2 را به حضور در تیم قهرمان ایران ترجیح داد، باید دید سپاهانی‌ها می‌توانند جای خالی ستاره خود را پر کنند یا نه. آنها خلعتبری را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارند ضمن این‌که مشکلات نویدکیا با سپاهان همچنان حل نشده باقی مانده است.

با وجود غیبت این ستاره‌ها آنچه بر جذابیت‌های این بازی می‌افزاید اتفاقاتی است که در آخرین روز فصل گذشته لیگ برتر رقم خورد؛ روزی که تراکتوری‌ها با شایعه تساوی سپاهان، برای دقایقی جشن قهرمانی گرفتند، اما کمی بعد با اشک و آه و اندوه ورزشگاه را ترک کردند.

استقلال، مهمان برنده

بعد از دو پیروزی 2 بر یک مقابل سیاه جامگان در مشهد و استقلال اهواز در اهواز، استقلال امروز در سومین بازی خارج از خانه خود به دنبال سومین برد متوالی می‌گردد تا بالاتر از سپاهان، بهترین عملکرد را در بازی‌های دور از خانه داشته باشد.

میزبان امروز استقلال گسترش فولاد تبریز است؛ تیمی که باتوجه به بضاعتش، در این هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و با کسب دو پیروزی متوالی در هفته‌های 4 و 5، فعلا بعد از استقلال در مکان پنجم جدول قرار دارد. جدال اصلی در این دیدار بین داریوش شجاعیان بازیکن جوان گسترش فولاد و مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال است. شجاعیان با زدن 4 گل در هفته‌های گذشته برای تیمش بسیار مثمر ثمر بازی کرده و می‌تواند برای استقلالی‌ها کار را سخت کند. در آن‌سو مظلومی هم با توجه به بازگشت سجاد شهباززاده و آمادگی پروپئیچ، امیدوار است با این زوج جدید خط حمله، شانس رسیدن به پیروزی در این بازی برای تیمش افزایش پیدا کند.

برنامه هفته ششم لیگ برتر

سه‌شنبه، ۲۴ شهریور

گسترش فولاد ـ استقلال، ساعت ۱۷در ورزشگاه یادگار امام (ره)‌ تبریز (داور: بیژن حیدری)‌

پدیده ـ سیاه‌جامگان، ساعت ۱۷ در ورزشگاه ثامن مشهد (داور: سعید بخشی‌زاده)‌

سپاهان ـ تراکتورسازی، ساعت 17 و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان (داور: اشکان خورشیدی)‌

راه‌آهن ـ ملوان، ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهر قدس (داور: غلامرضا جباری)‌

فولاد ـ ذوب‌آهن، ساعت ۱۸ و 45 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز (داور: رضا کرمانشاهی)‌

چهارشنبه، ۲۵ شهریور

پرسپولیس ـ سایپا، ساعت 18 و ۳۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران (داور: احمد صالحی)‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها