بازیگر سینما و تلویزیون:

می‌توان دوباره «گمشده» ساخت

شهرام پوراسد گفت: من در چندین کار موفق تلویزیونی مثل «مسافر زمان» و «گمشده» نقش‌آفرینی کردم که هنوز هم مردم آن‌ها را به یاد دارند و فکر می‌کنم می‌توان دوباره «گمشده»‌ای با سلیقه و مشکلات نسل امروز ساخت.
کد خبر: ۸۳۴۷۲۴
می‌توان دوباره «گمشده» ساخت

بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مجموعه خاطره‌انگیز «گمشده» گفت: من در چندین کار موفق تلویزیونی مثل «مسافر زمان» و «گمشده» نقش‌آفرینی کردم که هنوز هم مردم آن‌ها را به یاد دارند و فکر می‌کنم می‌توان دوباره «گمشده‌»ای با سلیقه و مشکلات نسل امروز ساخت.

وی با اشاره به اینکه تحصیلات در هنر یک رکن محسوب می‌شود، افزود: تحصیلات یک رکن است که در کنار تجربه و استعداد می‌تواند در موفقیت بازیگران نقش داشته باشد، اما متاسفانه امروز برخی افراد با پول و پارتی بازیگر می‌شوند.

پوراسد در مورد دلیل کم کاری خود در سال‌های اخیر گفت: مهمترین دلیل کم کاری من در این سال‌ها نبود پیشنهاد خوب برای بازیگری است. در سال‌های اخیر کیفیت آثار تنزل پیدا کرده و من تمایل دارم در آثاری حضور داشته باشم که به کارنامه‌ کاری من لطمه‌ای وارد نکند و در واقع مکمل پروژه خوبی باشد که در آن‌ها بازیگر کرده‌ام.

بازیگر فیلم سینمایی «منفی هجده» در پاسخ به این سوال که جای کدام هنرمندان در عرصه بازیگری خالی است، افزود: نمی‌توانم فرد یا افراد خاصی را نام ببرم، چون جای بسیاری از هنرمندان موفق ما در این عرصه خالی است که شاید ضعف در فیلمنامه و مشکلات اقتصادی در این عرصه از دلایل کم کار شدن هنرمندان موفق ما باشد.

وی در پایان ضمن توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری مطرح کرد: عشق را نمی‌توان کاری کرد، پس به تمام عاشقان بازیگری توصیه می‌کنم از علاقه و عشق خود به این حیطه کوتاه نیایند و برای رسیدن به آن تلاش کنند اما بازیگری را به عنوان شغل اول خود انتخاب نکنند، چون هیچ‌گونه امنیت مالی در این حرفه وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها