صاحب یک مغازه فروش لوازم برقی مقداری اجناس به زن و مردی که با یک نوزاد وارد مغازه شده بودند، تحویل می‌دهد، اما آنها به بهانه گریه نوزاد مغازه را ترک می‌کنند. اما با دستی پر از لوازم، که فروشنده به آنها نشان داده بود. این زوج پس از دستگیری به بیش از صد فقره سرقت اعتراف کردند و مشخص شد نوزاد آنها فقط یک عروسک بوده است.
کد خبر: ۸۳۱۷۹۱

ـ صاحب یکی از طلافروشی‌های خیابان ۱۵ خرداد تهران در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر از سرقت پنج عدد سکه تمام بهار آزادی توسط یک زن و شوهر جوان داد.

ـ زن و شوهر سارقی که با خودروی سرقتی اقدام به ربودن آهن‌آلات از کارگاه‌های ساختمانی می‌کردند، پس از مدتی تعقیب و گریز توسط ماموران کلانتری سجاد مشهد دستگیر شدند.

ـ «شوهرم بیکار بوده و با دزدی هزینه زندگی‌مان را تامین می‌کرد. او نقشه سرقت را تحت پوشش مسافربر طراحی کرد. او از من خواست به عنوان مسافر در صندلی عقب بنشینم و چاقویی همراه داشته باشم تا زنان مسافر با دیدن من اعتمادشان جلب شده و سوار خودرو شوند.» (بخشی از روایت زن سارق در مشهد.)

ـ خودروهای مدل بالایی را که مردان تنها سوار بر آن بودند شناسایی و تعقیب می‌کردند. وقتی راننده خودرو را پارک می‌کرد شماره تلفن زن را روی یک برگ کاغذ می‌نوشتند و آن را زیر برف‌پاک‌کن ماشین می‌گذاشتند و از راننده می‌خواستند با این شماره تماس بگیرد. بعد از آن زن در جریان گفت‌وگوی تلفنی طعمه‌هایمان را وسوسه می‌کرد و با او در پارک یا مکانی خلوت قرار می‌گذاشت تا در این قرار به او خوراکی مسموم بدهد. بعد از بیهوش شدن طعمه اموالش را سرقت می‌کردند.

ـ زوج میانسالی که سه کیلو و 500 گرم طلا دزدیده بودند، پس از گذشت ۳۵سال از زمان وقوع حادثه خود را به پلیس معرفی کردند. آنها در اقدامی طلاهای یکی از دوستان خانوادگی‌شان را به سرقت برده بودند.

ـ زن جوانی که سر راه رانندگان قرار می‌گرفت و برای سرقت سوار ماشین آنها می‌شد گفت به‌خاطر آزادی شوهرش از زندان چنین نقشه‌ای کشیده و می‌خواسته با پول‌های دزدی رضایت شاکیان شوهرش را گرفته و او را از زندان آزاد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها