تخریب سنگ قبر خواننده قدیمی در کرج+عکس

جام جم نوا: به تازگی عکسی از سنگ قبر استاد بنان منتشر شده است که نشان می دهد قبر این خواننده قدیمی در امامزاده طاهر تخریب شده است. پس از منزل استاد بنان که چند سال پیش در تهران آوار شد حالا سنگ قبر او هم تخریب شده است.
کد خبر: ۸۳۱۱۰۹
تخریب سنگ قبر خواننده قدیمی در کرج+عکس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
روابط عمومی اوقاف البرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
با عنایت به موقعیت آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) به عنوان یكی از امامزادگان شاخص كشور به ویژه در حاشیه محور پرتردد كرج- قزوین و با توجه به قبور حاشیه ای این آستان مقدس كه به صورت قبرستان قدیمی مورد توجه آحاد جامعه قراردارد لزوم ایجاد نظم و زیبا سازی آن، اصلی انكار ناپذیر بوده و هست.
لذا در سال 1389 همزمان با آغاز به كار اداره كل اوقاف در استان نوپای البرز با توجه به تقاضای فراوان و حتی شكایت هایی كه مبنی بر ایجاد زحمت برای زائران این آستان مقدس صورت گرفته بود اوقاف البرز اقدام به بازسازی و مسطح كردن قبور حاشیه این آستان نمود، لذا 4 سال قبل این طرح به پایان رسید و عكس منتشر شده در بعضی از خبرگزاری ها متعلق به همان زمان می باشد لازم به ذكر است مجموعه اوقاف مثل هر ارگان و سازمان دیگری میراث فرهنگی این مرز و بوم را ارج می نهد و در این مورد نیز نه تنها آثار به جای مانده از مفاخر این مرز و بوم مثل قبر استاد غلامحسین بنان را تخریب ننموده بلكه با حاشیه ای متفاوت از دیگر قبور آن استفاده از سنگ قرمز رنگ آن را نسبت به قبرهای دیگر متمایز نمود لذا این خبر از اساس كذب محسوب می شود. اما اینكه خبری به اشتباه توسط یك مجموعه خبری در فضای رسانه ای قرار گیرد هیچ چیز غیر معمولی نیست ولی آنچه باعث تعجب است انعكاس و بازخورد آن خبر در فضای رسانه ای كشورمی باشد كه اهالی رسانه علی رغم وظیفه ذاتی آن هادقت در اصل و صحت خبر است آن را به راحتی و حتی بدون بررسی نقل می كنند. در پایان روابط عمومی اداره كل اوقاف البرز ضمن دعوت از اهالی رسانه برای زیارت آستان مقدس امامزاده طاهر بن زین العابدین (ع)پیشنهاد حضور و قرائت فاتحه ای بر مزار این استاد بزرگوار و دیگر مفاخر مدفون در جوار این امامزاده واجب التعیم را دارد. والسلام
Mimi
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
تو كشورهای دنیا اسم شخصیتهای معروفشون را با طلا مینویسن و باز سازی میكنن كه از بین نره
اونوقت ما با گچ می نویسیم و خرابش میكنیم

نیازمندی ها