7 مدال جهانی در کارنامه نونهالان تکواندو

رقابت‌های تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان در حالی در کره‌جنوبی پیگیری شد که ستاره چابکی و امیر ولی‌پور با کسب دو مدال نقره شمار مدال‌های تیم ایران در این رقابت‌ها را به هفت مدال رساندند.
کد خبر: ۸۲۹۰۷۲

به گزارش جام‌جم، در دومین روز دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان که در کره‌جنوبی با حضور 465 تکواندوکار از 59 کشور پیگیری می‌شود، ستاره چابکی در وزن 41- کیلوگرم و امیر ولی‌پور در وزن 33- کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند و نرگس حسن‌نیا، محمد رستم‌نژاد و مجتبی پاسار از رسیدن به مدال بازماندند.

در روز اول این رقابت‌ها نیز تیم ایران توسط فاطمه ابراهیم‌زاده، مهلا مومن‌زاده، مبینا شاکری، محمد خانی و نیما مهرعلی به پنج مدال طلا دست یافت.

در ادامه این رقابت‌ها امروز تکواندوکاران اوزان 44-، 55- و 59- کیلوگرم دختران و 41- و 45- کیلوگرم پسران روی شیاپ‌چانگ می‌روند. یلدا ولی‌نژاد، زهره حسن‌نتاج، نگار پورجمالی در گروه دختران و محمدحسین زاهدی و حامد اصغری در گروه پسران نمایندگان کشورمان در این وزن‌ها هستند.

تیم ملی تکواندوی نونهالان دختر و پسر کشورمان، در اولین دوره رقابت‌های قهرمانی نونهالان جهان که به میزبانی باکو جمهوری آذربایجان برگزار شد، در هر دو گروه موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها