از افت ۲۰۰ هزار تا ۲.۵ میلیون تومانی داخلی‌ها تا کاهش 14 میلیونی خارجی ها

بازار خودرو در رکود و سراشیبی سقوط قیمت

کاهش قیمت برخی خوروهای داخلی

قیمت تندر 90 یک میلیون و 300 هزار تومان کاهش یافت

قیمت چند مدل از خودروهای داخلی در بازار آزاد در هفته جاری کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۲۴۹۴۸
قیمت تندر 90 یک میلیون و 300 هزار تومان کاهش یافت

در این هفته قیمت پژو 206 مدل V8 معادل 100 هزار تومان،‌ پارس تندر 500 هزار تومان، تندر اتومات 500 هزار تومان و قیمت تندر 90 مدل E2 هم یک میلیون و 300 هزار تومان کاهش یافته است.


قیمت باقی خودروهای داخلی تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.


به گزارش ایسنا، قیمت روز خودروهای داخلی به شرح زیر است:

خودرو قیمت کارخانه‌ای قیمت بازار
تیبا 23 میلیون و 950 هزار تومان 24 میلیون و 100 هزار تومان
پراید SE111 20 میلیون و 140 هزار تومان 20 میلیون و 600 هزار تومان
پراید 131 19 میلیون و 920 هزار تومان 20 میلیون تومان
پژو 405 30 میلیون و 44 هزار تومان 29 میلیون و 100 هزار تومان
سمند EF7 29 میلیون و 973 هزار تومان 30 میلیون و 100 هزار تومان
پژو پارس سال 35 میلیون و 327 هزار تومان 36 میلیون و 200 هزار تومان
پژو 206 تیپ 5 34 میلیون و 452 هزار تومان 36 میلیون و 500 هزار تومان
پژو 206 تیپ 2 قیمت جدید هنوز اعلام نشده 32 میلیون و 600 هزار تومان
پژو 206 v8 34 میلیون و 991 هزار 37 میلیون تومان
لیفان 620 44 میلیون و 800 هزار تومان 45 میلیون تومان
لیفان x60 61میلیون تومان 62 میلیون تومان
ام وی ام 315 40 میلیون تومان 40 میلیون تومان
ام وی ام 110 22 میلیون و 400 هزار تومان 22 میلیون و 400 هزار تومان
ام وی ام 530 44 میلیون تومان 44 میلیون تومان
ام وی ام x33 66 میلیون و 400 هزار 66 میلیون و 500 هزار تومان
جک J5 دنده دستی 47 میلیون و 800 هزار تومان 48 میلیون تومان
پارس تندر 39 میلیون و 350 هزار تومان 41 میلیون و 700 هزار تومان
تندر 90 اتومات 47 میلیون و 500 هزار تومان 48 میلیون تومان
تندر 90 E2 37 میلیون و 290 هزار تومان 41 میلیون و 500 هزار تومان
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
خسروایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
۰
۰
چه كسانی صنعت خودرو و قطعه سازی آن را در ایران فلج كرده اند
چه كسانی مدت بیست سال است كه با عناوین معاون وزیر صنعت و مدیركل خودرو وانجمن خودرو و قطعه، سردمدار رانت خواری و فروپاشی این صنعت هستند.
-چه كسانی با گرفتن حقوق دولت و با وصل شدن به شركتهای خودرویی به مردم و كاركنان و سهامداران جزئ این صنعت خیانت كردند.-چه كسانی با سواستفاده از امضاهای طلائی و دولتی مانع اعمال ضوابط زیست محیطی و الایندگی ومصرف سوخت و ایمنی سرنشینان و صدمات جانی گردیدند.چه كسانی مد ت بیش از بیست سال ودر مقطع ارتباطات مالی و سیاسی با كشورهای اروپائی مانع توسعه صنعت و انتقال تكنولوژی وكسب دانش طراحی و مهندسی گردیدند و با گرفتن پستهای هیات مدیرگی و پاداشهای كلان مانع خودكفائی وداخلی سازی شدندوبا تشویق خرید های خارجی و پورسانت باعث تعطیلی توان ساخت داخل و زیاندهی شركتها و ورشكستگی سهامداران جزئ این صنعت گردیدند.
1-معاون ... وزارت ... .ایشان هم حقوق دولت را میگیرد هم رئیس هیات مدیره ایران خودروست وبرای طیف مدیران ایران خودرو كارسازی میكند از حق مردم برای داشتن خودرو ایمن وهوای پاك و مصرف سوخت استانداردبراحتی میگذرد و چون ایران خودرو هم مثلا دولتیست باتفاق میبرند و میخورند و به ریش مردم و نظام هم میخندند همه قطعه سازها بایستی حق و حساب این معاون .... را بدهند تا با ساپكو بتوانند قراردادببندنداوضاعی پشت پرده باند مادام العمر خودرو سازهای دولتی و مدیران ارشد وزارت صنعت است كه توش همه چی پیدا میشه جز دلسوزی برای كشور و مردم و كاركنان شریف این صنعت.وضعیت اسفبار صنعت خودرو و قطعه سازی با قدمت پنجاه ساله و نابودی قطعه سازان به لحاظ عدم استفاده مطلوب از تعرفه های گمركی و ورشكست شدن قطعه سازان در نتیجه ورود اقلام مشابه خارجی و گرانی خودرو (پراید 8میلیونی به 21 میلیون.......) و ورشكستگی سهامداران جزئ این صنعت همگی طی مدت بیست سال مدیریت تیم مافیایی مورداشاره اتفاق افتاده است.
2-... رئیس مادام العمر انجمن ... سر دسته اینهاست.ته كوچه نبرد تو نیروهوایی مینشست از بغل حق كشی منافع مصرف كنندگان خودرو و هوا كردن مصوبات الایندگی و مصرف سوخت و كیفیت و ایمنی خودرو ها در زمان مدیركلی حالا تو فرمانیه برج داره و كماكان میخوره و میبره:
3-.... رئیس ... قطعات خودرو یكی از پادوهای اصلی مافیای خودرو است رابطش هم معاون امور .... وریر است این ادم و اون یكی كارمند جزئ وزارت صنایع بودند كه با .... و خیانت به صنعت خودرو این صنعت را فلج و خودشان را ساختند.
4-نابود كردن قطعه سازی خودرو و مونتاژ كاری از اقدامات خانمان برانداز این باند كثیف است. بعد از 50 سال سابقه خودرویی در كشور هنوز هم ساده ترین قطعات از خارج میاید برای گرفتن پورسانت.
نكته پایانی:
تمام صحنه سازیهای رسانه ای این باند بالاخص برای تداعی دلسوز اینها از ضررو زیان خودروسازیها و تقاضای افزایش قیمت تماما بازی و عوام فریبی است و در واقع بود و نبود خودرو سازی برای این باند ذره ای اهمیت ندارد و به قصد فریب افكار عمومی انجام میشود

نیازمندی ها