جدیدترین ابزار ارتباطی تروریست‌ها

داعش چگونه از پلی استیشن استفاده می کند؟

گزارش مالی سه ماهه اخیر سونی منتشر شد. در حالی که ارقام موجود در گزارش نشان از رشد روز افزون محصولاتی چون پلی‌استیشن 4 و حسگرهای عکاسی این شرکت دارد، بخش موبایل موفق نبوده است. در سه ماه اخیر، سه میلیون دستگاه پلی‌استیشن عرضه شده و فروش کلی آن به 3/25 میلیون دستگاه رسیده است. بخش فروش نرم‌افزار و وسایل جانبی شرکت هم رشد 1/12 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
کد خبر: ۸۲۴۴۱۱

سونی اعلام کرده فروش PS4 توانسته در بیشتر مناطق اروپا تا دو برابر بیشتر از رقیب، یعنی اکس باکس وان باشد و به‌طور کل این دستگاه توانسته در فروش، اصلی‌ترین رقیب خود را پشت سر بگذارد.

بخش حسگرهای عکاسی سونی هم در این پیشرفت سهیم بوده است. حسگرهای سونی را می‌توان در بسیاری از گوشی‌های بزرگ ساخت شرکت‌هایی چون اپل و سامسونگ یافت. این بخش هم توانسته به رشد 35.1 درصدی دست‌یابد و فروشی به میزان دو میلیارد دلار داشته باشد. البته سونی اظهار کرده بزودی برای رونق بیشتر بخش حسگرها 3.6 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد. بخش دوربین‌ها هم با 5 درصد رشد در فروش توانسته 174 میلیون دلار برای شرکت درآمد داشته باشد که از این مقدار سهم دو دوربین محبوب RX100 IV و آلفا A7 II بیشتر بوده است.

در کنار تمام این پیشرفت‌ها، متاسفانه بخش موبایل هنوز هم یک شکست محسوب می‌شود. کاهش 16.3 درصدی فروش نسبت به سال گذشته باعث شده بخش موبایل رشد بخش‌های دیگر را هم تحت تاثیر قرار دهد. البته به گفته مسئولان سونی، این کاهش به دلیل استراتژی جدید شرکت مبنی بر کاهش تولید برای افزایش سود بوده است. در واقع شرکت تلاش می‌کند تمرکزش را بیشتر روی تلفن‌های پیشرفته‌ای مانند اکسپریا Z3+ بگذارد، اما متاسفانه این برنامه تا کنون چندان موثر نبوده است.

بخش دیگری که در آمار اخیر دچار رکود شده، سونی پیکچرز است. با تمام این احوال، درآمد خالص سونی برابر با 665 میلیون دلار و سه برابر سال گذشته است و این نشان می‌دهد تغییرات کازو هیرای برای شرکت غیر از بخش موبایل موثر بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها