معاون امور استان های صدا و سیما اعلام کرد:

رسانه ملی در نبرد نابرابر با 217 شبکه معاند

ترفندهای جدید رسانه‌ای برای متزلزل کردن انقلاب

دشمنان انقلاب اسلامی و شبکه‌های ارتباطی و رسانه‌ای معاند که عمدتا از سوی فزونی‌خواهان ثروت و قدرت وابسته به استکبار جهانی اداره می‌شوند و سر در آخور لابی صهیونیست‌ها دارند، اکنون خود را برای زمینه‌سازی از طریق متدها و روش‌های نوین رسانه‌ای آماده می‌کنند تا از این طریق نهایت تلاش خود را برای مخدوش کردن چهره واقعی انقلاب مردم و نظام کشور به کار گیرند.
کد خبر: ۸۲۳۳۳۱
ترفندهای جدید رسانه‌ای برای متزلزل کردن انقلاب

دکتر محمد سرافراز، رئیس رسانه ملی روز گذشته و در جمع مدیران ارشد سازمان صداوسیما بخوبی و در زمان مناسب هشدار داد که امروزه رسانه‌ها به دنبال شگردها و ترفندهای جدید هستند تا حقایق را کتمان، واقعیت‌ها را نادیده و خواسته‌های بحق ملت را دستخوش تخریب کنند و به عبارتی دیگر، در این ترفند جدید و رویکرد رسانه ای به دنبال این هستند که بر اندام باطل لباس حق بپوشانند و حق را آنچنان مخدوش سازند که امر بر مردم مشتبه شود. دشمنان علاوه بر به کارگیری رسانه‌های شنیداری و دیداری که به صورت گسترده در حال تولید و پخش برنامه هستند، امروزه باستفاده از رسانه‌های جدید در فضای سایبری چند هدف را دنبال می‌کنند؛ اول، به دنبال تغییر و جهت دادن ادراک مردم به سوی نوعی تردید در اصول و پایه‌های فکری و اعتقادی نسبت به این سرمایه عظیم که در اختیار دارند، هستند.

آنها می‌خواهند مردمی که طی این 36 ساله همه چیز را تحمل کرده‌اند و خود را به اثبات رسانده‌اند، دچار تزلزل و بی‌ثباتی فکری نسبت به انقلاب اسلامی شوند. دوم، به ملت مسلمان و معتقد ایران که با شعار استراتژیک «ما می‌توانیم» توانسته‌اند بسیاری از موانع را رفع کرده و خود را به جایگاهی برسانند که امروزه قدرت‌های جهانی در برابرشان سر تعظیم فرود می‌آورند، چنین القا کنند که نه‌تنها رشد و توسعه کشور بدون وابستگی به آنها میسر نیست که حتی دوام و بقای کشور نیز به نوعی وابسته به این قدرت‌ها و تفکر لیبرالی‌شان است.

این در حالی است که ملت ایران در 36 سال گذشته با پشت سر گذاشتن موانع و چالش‌ها خود را به اثبات رسانده‌اند. و سوم، این رسانه‌ها تلاش می‌کنند تمامی ارزش‌ها و پیشرفت‌های کشور را که در سایه مقاومت مردم به دست آمده است
زیر سوال ببرند و از سوی دیگر، انقلابی را که برای همه آزادیخواهان و عدالت‌طلبان به صورت یک الگو درآمده است، دچار تزلزل و چالش سازند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رمضان موسوی ‌مقدم

معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها