اگر از شامپوهای معمولی استفاده می‌کنید هفته‌ای دو بار. شامپوهایی که کف می‌کنند، از انواع مواد شیمیایی و سولفات تشکیل شده که باعث می‌شود موها درخشندگی، طراوت، حالت و انعطاف‌پذیری‌شان را از دست بدهند؛ از این رو، بیش از هفته‌ای دو بار توصیه نمی‌شود. شامپو تنها خاصیت پاک‌کنندگی دارد و به هیچ وجه موها را تقویت نمی‌کند. هر بار که روی موها شامپو می‌زنیم، روغن طبیعی لازمی که روی آن شکل گرفته را پاک می‌کنیم و به همین دلیل، اگر شامپو کردن بیش از حد باشد، موهایتان خشک و سرتان پوسته پوسته خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۲۶۴۵

آیا شامپوی مخصوص موهای خشک می‌تواند موها را کاملا شاداب نگاه دارد؟

بله، شامپوهای خشک موهایتان را شاداب نگاه می‌دارند به شرط این‌که مواد تشکیل‌دهنده‌شان، شامل الکل و پروتئین بیش از حد نباشد؛ زیرا این مواد موجب خشک‌تر شدن موها می‌شود.

هرگاه شب پیش از خواب به حمام می‌روم، صبح روز بعد موهایم بیشتر شباهت به جنگل دارد. چگونه می‌توانم این مشکل را حل کنم؟

موهایتان را خشک کنید. سپس کرم نرم‌کننده و حالت‌دهنده مو بزنید. اگر موهایتان بلند است، آنها را اندکی به حالت فر بپیچانید و با نوار شل ببندید. صبحگاه موهایی خوش‌حالت خواهید داشت.

با چه فاصله زمانی باید موهایم را کوتاه کنم؟

هیچ گاه اجازه ندهید آن‌قدر بین اصلاح موهایتان فاصله بیفتد که موخوره بگیرد. مویی که موخوره دارد بتدریج خرد می‌شود. سعی کنید نوک موهایتان را هر شش هفته یک‌بار بچینید.

آیا اگر مادر در دوران بارداری ویتامین مصرف کند، رشد موهای فرزند او سریع‌تر خواهد شد

بله. مصرف ویتامین در دوره بارداری به رشد و قوای تمامی اعضای بدن کمک می‌کند، ازجمله موها، اما اگر می‌خواهید ویتامین‌ها را به صورت دارو مصرف کنید، حتما با پزشک مشورت نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها