رضا یزدانی، خواننده سبک پاپ راک که آواز تیتراژ پایانی سریال «تعبیر وارونه یک رویا» را اجرا کرده، موسیقی این سریال را عاشقانه می‌داند نه سیاسی.
کد خبر: ۸۲۲۵۸۵
رضا یزدانی: موسیقی سریال تعبیر وارونه یک رویا، عاشقانه است

یزدانی درباره تیتراژ پایانی این سریال به روابط عمومی مرکز امور نمایشی سیما (سیمافیلم) گفت: من برای پذیرفتن این کار چند دلیل داشتم. اولین تیتراژی که برای تلویزیون خواندم، برای سریال «مرگ تدریجی یک رویا» بود؛ سریالی که در زمان خودش بسیار مورد توجه قرار گرفت و موسیقی‌اش همان موقع کار متفاوتی بود که شبیه‌اش را در صداوسیما نداشتیم و اتفاقا با واکنش‌های مختلفی هم روبه‌رو شد.

تعبیر وارونه یک رویا دومین سریال آقای جیرانی برای تلویزیون است و یکی از دلایل اصلی من هم حضور خود ایشان به عنوان کارگردان در این مجموعه بود. وی افزود: سریال به واسطه فضای جاسوسی، پلیسی و لوکیشن‌های کار برای مخاطب جذاب است. اما در بحث موزیک، موسیقی این کار را ارکستر اوکراین نواخته و تم و ملودی که خود کار دارد بسیار هنرمندانه تنظیم شده و همه‌چیز برای این‌که اتفاق خوبی در زمینه موسیقی بیفتد، مهیا بوده است.

آخرین همکاری‌های من با تلویزیون سریال‌های یادآوری و جاده چالوس بودند که خوشبختانه مورد توجه قرار گرفتند و می‌دانم که این اتفاق درباره تیتراژ سریال تعبیر وارونه یک رویا هم می‌افتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها