سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق :

برد امروز را مدیون بازیکنان ایرانی هستیم

سرمربی تیم فوتسال «نفت الوسط عراق»گفت: از عملکرد بازیکنان ایرانی در این تیم رضایت داشته و این برد را مدیون آنها می دانم.
کد خبر: ۸۲۲۰۶۶
برد امروز را مدیون بازیکنان ایرانی هستیم

عباس باوی در نشست خبر پس از دیدار تیمش مقابل الریان قطر اظهار داشت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما چون دیروز بازی سنگینی برگزار کرده بودیم در دقایق پایانی از لحاظ بدنی کم آوردیم اما خوشبختانه توانستیم نتیجه لازم را بدست آوریم.

وی درباره عملکرد بازیکنان ایرانی تیمش خاطرنشان کرد: محمد ناصر صفری سه گل ما را به ثمر رساند و ما بردمان را مدیون دو بازیکن ایرانی و همچنین رفید حامد، مصطفی همزان و ولید خالد هستیم.

به گزارش مهر، سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق در پاسخ به این سئوال که فکر می کنید تا چه مرحله ای پیش بروید، گفت: امیدوارم بتوانیم جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم. ما بازیهای سختی را در پیش داریم و باید تلاش بسیار زیادی داشته باشیم.

باوی در خصوص تفاوت کیفیت بازی این تیم در دیدار نخست نسبت به این دیدار خاطرنشان کرد: بازی اول همیشه بازی سختی است و بازیکنان ما استرس داشتند اما امروز توانستیم این استرس را کم کنیم تا بازی بهتری را ارائه دهیم البته تیم تایلند هم از تیم قطری قوی تر است. برای تیمی که برای پیروزی به میدان می رود فرقی نمی کند به چه تیمی بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها