قدردانی فعالان صنعت از سریال «گاهی به پشت‌سر نگاه کن»

بیش از 700 شرکت سازنده و تولیدکننده تجهیزات صنعت نفت ایران در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی از تولید و پخش سریال «گاهی به پشت‌سر نگاه کن» در شبکه دو قدردانی کردند.
کد خبر: ۸۲۰۳۳۰

به گزارش روابط عمومی شبکه دو،‌ رضا پدیدار، رئیس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران به نمایندگی از بیش از 700 شرکت سازنده و تولیدکننده تجهیزات این صنعت در نامه‌ای به دکتر سرافراز از رئیس رسانه ملی و عوامل تولید مجموعه «گاهی به پشت‌سر نگاه کن» برای اهتمام ویژه به موضوع «صنایع داخلی و تولید ملی» تشکر کرد.

وی در این نامه آورده است: بدرستی تولید و پخش این مجموعه برای اولین‌بار است که برای حمایت از صنایع داخلی و تولید ملی به صورت هوشمندانه و مدیریت شده،‌ صورت پذیرفته که نشانگر عزم آن سازمان در حفظ و حراست از سرمایه‌های مادی و انسانی بزرگی است که در جامعه فعلی کشور و در ابعاد سیاست‌های توسعه‌ای و حفظ اقتصاد مقاومتی شکل گرفته و تداوم یافته است.

به رغم تمام اقدامات اجرایی و عملیات در شکل‌گیری و تقویت زیر بناها و بنیادهای توسعه اقتصادی از طریق بخش خصوصی،‌ کماکان شاهد حضور سودجویان و فرصت‌طلبان برای بهره‌برداری از شرایط تحریمی می‌باشیم. لذا توسعه تفکر حمایت از صنایع داخلی از شیوه ساخت و ارسال پیام‌های تصویری منسجم و اثر گذار می‌تواند پشتوانه بزرگی برای حفظ سرمایه‌های مادی و انسانی کشور شود.

همچنین احسان جابری، مدیر عامل شرکت تولیدی و مهندسی اجزاء ماشین گستر آرین،‌ محمد پیری مدیرعامل شرکت مهندسی تولیدی دنده فن‌آور، سهیل کریمی شرکت نیک‌اندیشان مهر و چند شرکت تولیدی دیگر در نامه‌های جداگانه‌ای به مهندس جعفری جلوه مدیر شبکه دو از تولید و پخش این سریال در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی تشکر ویژه و قدردانی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها