آتش‌سوزی گسترده در انبار چوب در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات حریقی را که در یک انبار ده هکتاری جعبه و چوب در جنوب غرب تهران رخ‌داد، تشریح کرد.
کد خبر: ۸۱۹۹۹۴
آتش‌سوزی گسترده در انبار چوب در تهران

به گزارش ایسنا، جلال ملکی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: وقوع حریق در یک انبار بزرگ جعبه و چوب حوالی ساعت 16 شنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان هشت ایستگاه را به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در خلازیل در جنوب غرب پایتخت اعزام کرد. محل حادثه قطعه زمینی به مساحت ده هکتار بود که در آن به فواصل چند ده متری تکه‌های چوب، جعبه و لوازم قابل‌اشتعال دیگر روی هم چیده یا تلنبار شده بود.

وی با بیان این‌که شعله‌های آتش از قسمتی از این انبار آغاز شده و با توجه به وزش باد و باز بودن فضا طی مدت چند دقیقه حدود بیش از یک هکتار از این فضا را دربرگرفته و در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود، افزود: آتش‌نشانان بلافاصله از چند جهت وارد عملیات شده و مهار حریق را در دستور کار خود قرار داده و مدتی بعد موفق به جلوگیری از پیشروی آتش شدند.سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان این‌که بیش از صد آتش‌نشان با 30 دستگاه خودرو عملیات خود را برای اطفای حریق ادامه دادند، گفت: با گذشت بیش از یک ساعت از وقوع حادثه سرانجام شعله‌های آتش در این مکان اطفاء شد.

وی با بیان این‌که وزش باد عملیات اطفاء را با سختی‌هایی روبه‌رو کرده بود، گفت: چهار آتش‌نشان در جریان عملیات اطفای حریق دچار دودگرفتگی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها