سارقان شبانه وارد خانه داماد جوان شده و با سرقت کیف پر از طلا و کت و شلوار داماد و مهمانان گریختند.
کد خبر: ۸۱۹۹۳۷

به گزارش جام‌جم، روز جمعه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان ساوه تماس گرفت و از دستبرد سارقان به خانه‌اش خبر داد. ماموران کلانتری 11 این شهر با اعزام به محل حادثه متوجه شدند وسایل خانه ویلایی به هم ریخته و تعدادی شلوار مردانه و یک کیف پر از طلا سرقت شده است. صاحبخانه در اظهاراتش گفت: شب گذشته مراسم ازدواج پسرم بود. پس از پایان مراسم بیشتر مهمانان رفتندو فقط اقوام نزدیک مانده بودند. خانه را نظافت کرده و ساعت 3 صبح خوابیدیم. چند ساعت بعد با صدای فریاد مهمانان بیدار شدیم ودیدیم همه جا به هم ریخته و کت و شلوار داماد و دیگر مهمانان هم نیست. این درحالی بود که خواهرم متوجه شد کیف پر از طلاهایش به ارزش 15 میلیون تومان همراه 200 هزار تومان پولی که زیر مبل پنهان کرده بود، سرقت شده است.

وی ادامه داد: پس از جستجو متوجه شدیم تعدادی از شلوارهای مردانه در حیاط خانه و چند تایی هم در خیابان افتاده اما ازکت و شلوار تازه داماد خبری نبود.

با ثبت اظهارات شاکی پرونده در تحقیق از دیگر افراد حاضر در این خانه معلوم شد دو نفر از آنها نصف شب صداهایی شنیده ودر تاریکی اتاق توجهی به آن نکرده و دوباره خوابیده‌اند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دو سارق فراری و کشف اموال دزدی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها