رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران:

سازمان هواشناسی از مردم عذرخواهی کند

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از قصور سازمان هواشناسی سخن گفت و اعلام کرد این سازمان باید از مردم عذرخواهی کند.
کد خبر: ۸۱۹۵۸۲

به گزارش ایسنا، اقبال شاکری در واکنش به سخنان رئیس سازمان هواشناسی در گفت‌وگوی ویژه خبری که سخنان شاکری در صحن علنی شورا مبنی بر پیش‌بینی سایت جهانی هواشناسی درباره توفان تهران را رد کرده بود، گفت: سخنان این فرد کاملا خلاف واقع است.

وی با بیان این‌که سایت جهانی هواشناسی پیش‌بینی ده روزه و حتی یکساله وضع جوی مناطق مختلف جهان را منتشر می‌کند، ادامه داد: جای تاسف است که سایت جهانی هواشناسی آن قدر خدمات ارائه می‌کند، اما سازمان هواشناسی کشور از پیش‌بینی وضع هوای 48 ساعت آینده عاجز است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان این‌که سازمان هواشناسی در اعلام حادثه توفان روز یکشنبه گذشته کوتاهی کرده است، تصریح کرد: بنده پرینت اعلامی وضع هوا از سوی سازمان هواشناسی کشور به سازمان مدیریت بحران و شهرداری تهران را دیدم و متوجه شدم سازمان هواشناسی کشور سرعت باد در روز یکشنبه را 40 کیلومتر در ساعت اعلام کرده است؛ این در حالی بود که سرعت باد 8/77 کیلومتر در ساعت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حالی براساس پرینت سازمان هواشناسی کشور در روز یکشنبه گرد و غبار پراکنده اعلام شده بود که سایت جهانی هواشناسی، روز یکشنبه برای تهران و مناطق شمالی توفان پیش‌بینی کرده بود و سازمان هواشناسی کشور در اعلام توفان کوتاهی کرده و حداقل زحمت بازبینی کردن سایت هواشناسی جهانی را به خود نداده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها