جنگ روانی عربستان در مورد عدن

طی روزهای گذشته اخبار زیادی مبنی بر سقوط فرودگاه و شهر عدن توسط نیروهای وابسته به منصور هادی منتشر شد و رسانه‌های وابسته به عربستان نیز تصاویر فرود چند فروند هواپیمای حامل تجهیزات نظامی به این فرودگاه را پخش کردند. حال مقامات جنبش انصارالله این اخبار را ساختگی و بازی رسانه‌ای سعودی‌ها اعلام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۱۹۵۲۹

در همین راستا، سید حسین الحوثی، یکی از رهبران انصارالله گفت: فرودگاه عدن در سیطره انصارالله و ارتش یمن قرار دارد و تمامی اخبار منتقل شده از رسانه‌های وابسته به سعودی کذب محض است. وی در ادامه گفت: بعد از شکست‌های سنگین آل سعود در عدن، عربستان به دنبال جنگ روانی و تضعیف روحیه رزمندگان است و در این راستا اقدام به نشر اکاذیب می‌کند. الحوثی گفت: تصاویر منتشر شده در شبکه‌ها که هواپیمای C-130 سعودی را در فرودگاه عدن نمایش می‌دهد، متعلق به عدن نیست و تصویر دستکاری شده است. عضو جنبش انصارالله افزود: حمایت‌های تسلیحاتی و اطلاعاتی آل سعود و هم پیمانان عربش تاکنون نتوانسته است عدن را اشغال کند.

این در حالی است که طی 48 ساعت گذشته ارتش و کمیته‌های مقاومت مردمی یمن حملات متعددی را علیه مواضع نظامی عربستان انجام داده‌اند. به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، یک منبع آگاه در وزارت دفاع این کشور گفت: واحد موشکی و توپخانه ارتش با همکاری نیروهای مقاومت مردمی دروازه غربی شهر الخوبه و پایگاه نظامی العین الحاره در جیزان را با 14 موشک درهم کوبیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها