نگاهی به کتاب «رودخوانی» سروده محمدمهدی سیار

گوش خواباندن بر کرانه یک رود

جوایز برگزیدگان جشنواره پروین اعطا نمی‌شود

در شرایطی که مراسم پایانی ششمین دوره جایزه ادبی پروین بیست و ششم خرداد برگزار شده، با این حال تا امروز جوایز برترین‌ها اعطا نشده است. جالب اینجاست که بنیاد شعر و ادبیات داستانی هم معتقد است تأمین جوایز به عهده این بنیاد نیست.
کد خبر: ۸۱۹۵۲۲

به گزارش فارس، مراسم پایانی ششمین دوره جایزه ادبی «پروین‌اعتصامی» روز 26 خردادماه در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار شد و برگزیدگان آن معرفی شدند، اما با گذشت یک ماه و اندی هنوز سکه طلایی به‌دست منتخبان نرسیده است.

طبق وعده داده شده و بر اساس حواله‌های اعطایی به برگزیدگان و براساس نظر هیأت امنا و هیأت علمی این جایزه، قرار بود 12 سکه بهار آزادی به برگزیدگان و چهار سکه نیز به نفرات تقدیری اهدا شود که با گذشت 37 روز هنوز دست برگزیده‌ها به جوایز نرسیده است.

بنیاد شعر و ادبیات داستانی به عنوان برگزارکننده این جایزه در نامه ای چنین توضیح داد: «بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان یادآوری می‌کند تامین جوایز به عهده این بنیاد نیست و بنیاد به‌دلیل عهده‌دار بودن اجرائیات جایزه، از ابتدا پیگیر تأمین هزینه جوایز از سوی مراجع مرتبط بوده و به هیچ وجه در وظایف خود غفلت نورزیده است. هم‌اینک تأمین هزینه‌های جوایز روند اداری و حقوقی خود را طی می‌کند و به محض تأمین بودجه سال 94، برای اعطای جوایز برگزیدگان با آنها تماس گرفته خواهد شد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها