رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به سقوط دوباره تنیس ایران به گروه سوم آسیا از جوانگرایی گسترده و خانه‌تکانی در این رشته خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۸۳۵

تنیس ایران سال‌هاست ره به جایی نمی‌برد و همواره پس از هر شکستی تنها صدایی که از آن بلند می‌شود وعده و وعید پشتوانه‌سازی است، این بار نیز پس از آن‌که حاصل تلاش ایران و کویت در جام دیویس (سه دیدار انفرادی و یک بازی دو نفره) برتری 4 بر یک کویت و سقوط ایران به گروه سوم بود، مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس در این باره به ایسنا گفت: متاسفانه ما در گرداب آسانسوری بالا و پایین رفتن گروه دو و سه آسیا گیر افتاده‌ایم و مطمئنا امسال از آن بیرون می‌آییم. در رده‌های سنی پایه در هر دو بخش آقایان و بانوان اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. مسئولیت تنیس ایران با من است و اعلام می‌کنم که در هر جای دنیا هر ایرانی که احساس می‌کند می‌تواند به تنیس کمک کند، در فدراسیون به روی او باز است!

وی ا‌دا‌مه‌ داد: ما با یکی، دو مربی خوب خارجی مذاکراتی را انجام داده‌ایم. در واقع به صورت سفت و سخت برای تیم‌های پایه به دنبال مربی درجه یک بین‌المللی هستیم و علاوه بر این، می‌خواهیم بر رده‌های تیم ملی در رده‌های سنی بالاتر نیز نظارت داشته باشد.

رئیس فدراسیون تنیس تصریح کرد: خود بازیکن هم باید بخواهد تا پیشرفت کند و ما نمی‌توانیم بر‌نامه‌ریزی را انجام دهیم و آن را به بازیکن تحمیل کنیم و بخواهیم از این روند استقبال کند. از این پس بازیکنانی را در کنار خود خواهیم داشت که ورزشی زندگی کنند و دچار حواشی نشوند و همچنین ما را مشتاق کنند که رویشان سرمایه‌گذاری کنیم. البته بازیکنان جوان نیز خود را باید ثابت کنند و این‌طور نیست که فکر کنند بدون ثابت کردن خود می‌توانند به تیم ‌ملی راه پیدا کنند. آنها باید بتوانند بازیکنان قدیمی را شکست دهند.

رئیس فدراسیون تنیس که از شکست ایران برابر کویت و این سقوط بشدت عصبانی است، افزود: عده‌ای، دیگر نباید پایشان را در زمین تنیس بگذارند. آدمی که پس از شکست تیم ‌ملی به من پیام بدهد و باخت ایران را تبریک بگوید، در وجودش غیرت ملی نیست، خیلی از این افراد از خانواده‌ تنیس طرد شده‌اند و خانواده‌ تنیس نیز آنها را نمی‌شناسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها