سرویس ایرانی رایانا به مدت یک هفته در ایام عید فطر به کاربرانش ارسال روزانه ۲۰ پیامک و ۱۰ فکس رایگان عیدی می‌دهد.
کد خبر: ۸۱۶۷۴۶
ارسال پیامک و فکس رایگان از طریق سرویس ایرانی رایانا

کاربران سرویس ایرانی رایانا می‌توانند به مناسبت عید سعید فطر به مدت یک هفته از ۲۳ تیرماه، روزانه ۲۰پیامک رایگان به مشترکین اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و ۱۰فکس به تلفن‌های ثابت شهر تهران ارسال کنند.

کاربران عضو رایانا برای فعال‌سازی این سرویس‌ها لازم است پس از مراجعه به بخش «سرویسها» سرویس «پیامک رایگان» و «فکس رایگان» خود را فعال کرده و برای ارسال پیامک و فکس از همان محیط ساده نوشتن این سرویس بهره ‌ببرند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای عضویت رایگان و استفاده از این سرویس نرم‌افزاری به نشانی Rayana.ir مراجعه کنند تا علاوه بر ارسال و دریافت نامه الکترونیکی در محیطی به زبان فارسی از دیگر قابلیت‌های این سرویس ایرانی همچون «اعلان پیامکی ورود» و «ایمیل به پیامک» بهره‌مند شوند.

همچنین به مناسبت این عید سعید، رایانا برای فعال‌سازی هر سرویس ایمیل سازمانی ۲۰ تا ۴۰درصد تخفیف درنظر گرفته است. سرویس ایمیل سازمانی این امکان را به سازمانها و شرکتها می‌دهد تا از دامنه دلخواه خود بدون محدودیت ظرفیت فضا در محیطی به زبان فارسی ارسال و دریافت نامه الکترونیک داشته باشند. برنامه موبایل سرویس سازمانی رایانا هم این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا از هرکجا به این سرویس نرم‌افزاری دسترسی داشته باشند ضمن آنکه رایانا به‌صورت تلفنی و ایمیلی در ۲۴ ساعت ۷روز هفته کاربران سرویس ایمیل سازمانی را پشتیبانی می‌کند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها