اگر دنبال کننده فیلم‌های جیمز باند باشید، حتما با وسایل مخصوص و ویژه این کاراکتر بین المللی آشنایی دارید. یکی از معروف‌ترین وسایل این کاراکتر جذاب، خودروی اوست که توسط کمپانی آستون مارتین طراحی و تولید می‌شود. حال این کمپانی عظیم، دست به ایده جالبی زده است و به فکر تولید یک قایق فوق حرفه‌ای و جاسوسی افتاده است.
کد خبر: ۸۱۵۹۹۹
جیمز باند با قایق جاسوسی‌اش می آید + عکس

این قایق موتوری سریع السیر مجهز به یخچال، قهوه ساز، کنترل صوتی و بسیاری امکانات دیگر است که قرار است این کاراکتر را در فیلم‌های بعدی‌اش همراهی کند.

منابع مطلع در این خصوص، اظهار داشته‌اند که این قایق فوق حرفه‌ای به زودی توسط کمپانی آستون مارتین با همکاری و طراحی Mulder در ماه سپتامبر سال جاری و هم‌زمان با معرفی فیلم جدید جیمز باند، رونمایی شود.

مدل‌های AM37 و AM37S با بالاترین سرعت 60 گره یا 60 Knots می‌توانند اولین تولیدات کمپانی آستون مارتین در حوزه قایق‌های موتوری باشند که از شعار: شبحی از زیبایی و قدرت برای معرفی خود استفاده کرده است.

وجود یک عرشه الکترونیکی متشکل از سه پنل کربنی به کار رفته در این قایق، به کاربرش اجازه می‌داد تا به طور کامل فضای اتاق راننده را پس از انجام یک مأموریت بر روی آب، بپوشاند.

با استفاده از سیستم‌های خاص و جدید در این قایق و بهره گیری از امکاناتی همچون تهویه هوای مطبوع، یخچال و قهوه ساز الکترونیکی، جیمز باند می‌تواند با استفاده از کنترل راه دور، پیش از رسیدن به قایقش دستورات لازم جهت آماده سازی یک قهوه گرم را به قایق بدهد.

در این صورت هنگامی که وی به قایق می‌رسد، یک قهوه اسپرسو داغ و خوشمزه برای وی آماده سرو است.

تمام سیستم‌های ناوبری و مولتی مدیای این قایق تنها با صدای جیمز باند قابل کنترل خواهند بود.

آیا دوست دارید یک بار هم که شده، سفری کوتاه با این قایق داشته باشید؟(آی تی رسان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها