مدیرعامل باشگاه سپاهان با اذعان به این نکته که این باشگاه با چند بازیکن قرارداد میلیاردی بسته است، دلیل جذب نکردن امید ابراهیمی را پیشنهاد یک میلیارد و 600 میلیون تومانی این بازیکن اعلام کرد.
کد خبر: ۸۱۵۷۱۶

مهرزاد خلیلیان درباره اخباری مبنی بر عقد قرارداد میلیاردی سپاهان با بازیکنان مورد نظرش به ایسنا گفت: فقط با چند بازیکن قرارداد میلیاردی بستیم، اما در مقابل بازیکنانی مانند محرم نویدکیا، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، محمدرضا خلعتبری و رحمان احمدی قراردادهایشان را داوطلبانه کاهش دادند. خلعتبری اعلام کرد 200 میلیون از قراردادش را نمی‌خواهد، تمامی قراردادهای ما زیر یک میلیارد و 300 میلیون تومان است.

وی با بیان این‌که شاخصه این تیم شفاف‌سازی است، اظهار کرد: بعضی از باشگاه‌ها اظهاراتی را بعد از قهرمانی سپاهان مطرح می‌کنند که صحت ندارد. ما شرمنده آنها هستیم که قهرمان لیگ برتر شدیم! نمی‌توانیم که خودمان را تضعیف کنیم. مدیرعامل فولاد مبارکه سپاهان درباره صدور رضایت‌نامه یعقوب کریمی به باشگاه استقلال گفت: دو سال پیش 800 میلیون تومان بابت صدور رضایت‌نامه یعقوب کریمی به نفت پرداخت کردیم حال ما منصف هستیم که نصف این مبلغ را از آنها می‌خواهیم. یعقوب کریمی بازیکن کوچکی نیست که بسادگی از آن بگذریم. سپاهان نمی‌تواند بازیکنش را به حراج بگذارد؛ زیرا در قبال کارخانه و مالکان مسئول است. کریمی بازیکن عاقلی است و بدون شک بهترین انتخاب را انجام می‌دهد. اگر هم استقلالی‌ها مبلغ رضایت‌نامه او را پرداخت نکنند در خدمت یعقوب هستیم. وی با اشاره به مبلغ درخواستی یک میلیارد و 600 میلیون تومانی امید ابراهیمی از این تیم برای عقد قرارداد افزود: تقریبا تیم‌مان بسته شده و اگر مشکلی برای تیم پیش آید، در نیم فصل این کار را انجام می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها