محمودی: موزرسکی را از کار انداختیم

جام جم ورزشی: شهرام محمودی امتیاز آورترین بازیکن دیدار تیم های ملی والیبال ایران وروسیه گفت: موزرسکی را خیلی خوب آنالیز کرده و او را از کار انداختیم.
کد خبر: ۸۱۳۹۳۱
محمودی: موزرسکی را از کار انداختیم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال ، شهرام محمودی در پایان دیدار تیم های ملی والیبال ایران و روسیه با بیان اینکه موزرسکی بازیکن بسیار بزرگی است، افزود:می دانستیم امکان دارد این بازیکن دردیدار امروز برابر ما قرار گیرد از این رو بازی های او را به خوبی آنالیزکرده و او را از کار انداختیم.

وی در پاسخ به این سووال که موزرسکی بازیکن بلند قد تیم ملی روسیه چه اهمیتی برای این تیم دارد نیز گفت:موزرسکی بازیکن بزرگی است اما به تنهایی کاری از پیش نمی برد همانطور که دیدید ما او را امروز به خوبی آنالیز کرده و دردفاع و حمله او را خنثی کردیم البته نباید از حق بگذریم که حضور این بازیکن در هر تیمی قوت قلب برای سایر بازیکنان است.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران با تشکر ازهواداران تیم ملی ادامه داد: من از تمامی هوادارانی که پس از شکست برابر لهستان ما را تنها نگذاشتند تشکر میکنم آن ها امروز باتمام قوا از ما حمایت کردند و این موضوع به تیم کمک بسیاری کرد.

محمودی درباره تیم روسیه در دیدار امشب برابر تیم ملی ایران نیزگفت: روسیه با تمام قوا به ایران آمده بود اما این تیم دربرابر تیم ما کم آورد و شکست خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها