امام جمعه موقت تهران گفت: برخی کشورهای اسلامی مانند عربستان سعودی توسط صهیونیست‌ها مدیریت می‌شوند و به‌دنبال حمایت از داعش در کشورهای منطقه هستند، ولی آتش این فتنه بزودی دامن این کشورها را خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۱۳۸۳۵

به گزارش فارس، آیت‌الله امامی‌کاشانی خطیب جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: اسلام امروز در شرایط بسیار حساس و بی‌سابقه‌ای قرار گرفته و مبارزه‌ای میان اسلام و کفر به‌وجود آمده که وسیع‌ترین میدان این مبارزه فضای مجازی است.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: داعشی‌ها، تکفیری‌ها و طالبان را مستکبران با قدرت صهیونیست‌ها و پول نفت ایجاد کردند و توانسته‌اند انسان‌های ابله و جاهل را از طریق همین شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی فریب دهند و آنان را علیه اسلام و شیعیان بسیج کنند.

امامی‌کاشانی اضافه کرد: امروز جهان اسلام باید بیدار شود و خطبای جمعه باید معارف اسلامی را بیان کنند و باید بدانیم داعش گروهی است که دنیای استکبار آن را علیه اسلام به راه انداخته و آنان را آموزش می‌دهد.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: امروز شاهد شرایط بسیار ناگواری برای جهان اسلام هستیم که باید در این میان کشورهای اسلامی وحدت خودشان را حفظ کنند. درود و سلام خداوند بر امام خمینی(ره) که مساله اتحاد جهان اسلام و امت را مطرح و حتی هفته وحدت تعیین کردند و همچنین برای مقابله با صهیونیست‌ها آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

امامی کاشانی در بخش دیگری از خطبه‌های دیروز نماز جمعه تهران به مذاکرات هسته‌‌ای اشاره کرد و گفت: مواضع‌ تیم‌ مذاکره‌کننده هسته‌ای براساس عزت و اقتدار و حفظ کیان ملت ایران است و به هیچ‌وجه از آن عقب‌نشینی نمی‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها