در آستانه لیالی قدر، پخش دو سریال «نیاز» و «ساعت صفر» از شبکه‌های یک و سه آغاز می‌شود. این دو سریال به طور موقت جانشین مجموعه‌های پایتخت4 و دردسرهای عظیم2 می‌شوند.
کد خبر: ۸۱۳۸۲۶

مینی‌سریال نیاز را که از امشب در جدول پخش شبکه یک قرار می‌گیرد، حسین سهیلی‌زاده در شش قسمت کارگردانی کرده و ایرج محمدی تهیه‌کنندگی آن را به‌عهده دارد.

فیلمنامه سریال نیاز به زندگی زوج جوانی به نام‌های‌ پیمان و کمند می‌پردازد که در خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده‌اند. با ورود آنها به خانه پدری پیمان، سیما مادر پیمان برای اولین بار عروس خود را می‌بیند. این آشنایی واکنش‌هایی را در خانواده برمی‌انگیزد و داستان‌های مختلفی را شکل می‌دهد.

پندار اکبری و شهرزاد کمال‌زاده، بازیگران نقش پیمان و کمند هستند و حدیث میرامینی، عمار تفتی و بهاره افشاری دیگر نقش‌های این سریال را بازی می‌کنند.

به گفته تهیه‌کننده نیاز، اولین قسمت این سریال ساعت 22 امشب به نمایش در‌می‌آید‌.

ایرج محمدی درباره روند تولید نیاز به جام‌جم گفت: چهار پنج ‌روز تا پایان تصویربرداری سریال مانده و مراحل تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی همزمان با ضبط تصاویر انجام می‌شود. چهار قسمت این مجموعه به طور کامل تصویربرداری شده و ضبط قسمت‌های پنجم و ششم ادامه دارد.

نیاز، ملودرامی اجتماعی با مضمونی اخلاقی است که قصه‌ای مادرانه را روایت می‌کند. در این سریال بر حفظ و صیانت مادی و معنوی از حقوق ایتام تاکید شده است. این سریال به تفاوت‌ بین نسل‌ها و تعاریفی که دیدگاه‌های مختلف درباره ازدواج دارند، توجه دارد. داستان این سریال درباره سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی است و دو دیدگاه را طرح می‌کند؛ یکی ازدواج و زندگی مشترک را در دیگر‌خواهی تعریف کرده و دیگری خودخواهی و سهم‌طلبی را. فردین قره‌گزلو موسیقی متن سریال نیاز را ساخته و علی زندوکیلی خواننده تیتراژ پایانی آن است.

پندار اکبری و شهرزاد کمال‌زاده، بازیگران اصلی و ایفاگر نقش‌های پیمان و کمند هستند و حدیث میرامینی، عمار تفتی و بهاره افشاری دیگر نقش‌های این سریال را بازی می‌کنند. رز رضوی جدیدترین بازیگری است که مقابل دوربین رفته. پوراندخت مهیمن، آرش تاج‌تهرانی و سیروس میمنت از جمله دیگر بازیگران این سریال هستند. امیر عابدی، محمد افضلی و مهدی آزادی به ترتیب کار تدوین تصویربرداری و صدابرداری نیاز را انجام می‌دهند.

«ساعت به وقت صفر»

از فردا شب

شبکه سه هم برای شب‌های قدر، سریال پنج‌ قسمتی ساعت صفر را تدارک دیده است. ساعت صفر را سعید سلطانی کارگردانی کرده و حسین آقاهرندی تهیه‌‌کننده‌اش است.

فیلمبرداری این سریال به پایان رسیده و دو قسمت از آن نیز به شبکه سه تحویل داده شده است. مراحل صداگذاری و تدوین بقیه قسمت‌های سریال نیز در حال انجام است. سریال ساعت صفر قرار است از فردا ‌هر شب ساعت 21 و به مدت پنج ‌شب از این شبکه روی آنتن برود.فیلمنامه ساعت به وقت صفر را اصغر عبداللهی و سعید شاهسواری نوشته‌اند و داستان آن درباره سام شکرچیان، مردی 45 ساله است که غرق در کار و تجارت است. او به واسطه ناکامی در یک معامله کلان بشدت عصبانی و آشفته است. این آشفتگی باعث می‌شود در راه شمال، با یک وانت تصادف کند و این آغاز ماجراست....

امین زندگانی، بازیگر نقش سام شکرچیان است و سیاوش خیرابی، نگین صدق‌گویا، محسن افشار و الهام نامی دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند. همچنین مارال فرجاد، افشین نخعی و فرحناز منافی‌ظاهر به این جمع اضافه شده‌اند.برخی از عوامل سازنده ساعت صفر عبارتند از: آهنگساز: مهدی زارع، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، صدابردار: وحید سلطانی، برنامه‌ریز: مهدی سلطانی، طراح گریم: شهرام توانا، طراح لباس: زهرا احمدی، طراح صحنه: مهدی سعیدی، تدوین: سیدجعفر میراشرفی، صداگذار: آرش اسحاقی و مدیر تولید: رضا نصیری‌نیا.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها