تلویزیون فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «مظنون»، «موریسون خواهردار می‌شود»، «شهر در دست بچه‌ها»، «ستاره‌های سوخته»، «پول حلال مشکلاته»، «پلیس بورلی هیلز1»، «قاعده بازی»، «امید زندگی، مادر»، «مارپله»، «آبی عمیق»، «آجیل فروشی»، «تایتان»، «تحول»، «پلیس بازی»، «نیزه شکسته»، «آرامگاه اژدها»، «دلتنگی»، «آقای سریع» و «پیک» را در تعطیلات آخر هفته به مخاطبان ارائه می‌کند.
کد خبر: ۸۱۳۴۶۰

شبکه یک

فردا: مظنون، ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، مظنون به کارگردانی استوارت کانلی، ماجرای سرقت از یک بانک محلی در یکی از شهرهای حاشیه‌ای آمریکا را بررسی می‌کند. در این فیلم می‌بینیم کلانتر و معاون او که هنوز افکار نژادپرستانه دارند، به سیاهان شهر مشکوک می‌شوند و اولین سیاهپوستی را که در حوالی بانک می‌بینند، دستگیر و از او بازجویی می‌کنند.

شبکه دو

امروز: موریسون خواهردار می‌شود، ساعت 9

فردا: شهر در دست بچه‌ها، ساعت 9 / ستاره‌های سوخته، ساعت 14 و 30 دقیقه

داستان انیمیشن «موریسون خواهردار می‌شود» درباره پسر پنج ساله‌ای به نام موریسون است که مادرش باردار است و فکر می‌کند وقتی مادرش بچه را به دنیا آورد، او باید اتاقش را به خواهر کوچکش داده و خود به خانه خاله پدرش برود.

فیلم سینمایی «شهر در دست بچه‌ها» به‌کارگردانی نیکولاس بری که فردا از شبکه دو به نمایش درمی‌آید، داستان شهری است که برخی بچه‌های آن آرزو دارند روزی پدر و مادرها تنهایشان بگذارند و پدر و مادرها نیز از شیطنت‌ها و بازیگوشی‌های برخی بچه‌هایشان به ستوه آمده و تصمیم می‌گیرند روزی بدون اطلاع بچه‌ها شهر را ترک کنند.

همچنین فردا فیلم تلویزیونی «ستاره‌های سوخته» به کارگردانی سیروس الوند، از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. این فیلم که ساعت 14 و 30 دقیقه پخش می‌شود، درباره زوج جوانی است که منتظر تولد فرزندشان هستند. در این موقعیت کابوس‌هایی سراغ زن می‌آید که این کابوس‌ها ابتدا مبهم و ناشناخته است و با کنکاش و بررسی، ارتباط این کابوس‌ها با از دست دادن پدر و مادر او در سقوط هواپیمای مسافربری ایران در خلیج‌فارس از سوی ناو آمریکایی وینسنس مشخص می‌شود.

نگار جواهریان، محمدرضا غفاری، حامد بهداد، سحر زکریا و خاطره حاتمی در فیلم تلویزیونی ستاره‌های سوخته بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: پول حلال مشکلاته، ساعت 11 و 30 دقیقه

فردا: پلیس بورلی هیلز1، ساعت 11 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی پول حلال مشکلاته به‌کارگردانی برت راتنر ساخته شده و کریس تاکر و چارلی شین در آن بازی کرده‌اند. در خلاصه این فیلم آمده است: کریس تاکر فقط یک دوره‌گرد خرده‌پاست، اما هم پلیس‌ها و هم تبهکاران دنبال او هستند. پس از یک جنایت معروف شده و برای مرده و زنده‌اش جایزه گذاشته‌اند.

فیلم سینمایی «پلیس بورلی هیلز1» به کارگردانی مارتین برست در سال 1984 با بازی بازیگرانی چون اِدی مورفی، جاج رینهولد و جان آشتون تولید شده است. در خلاصه داستان فیلم آمده: گروهی به‌نام آلفابت برای خرید سلاح و کارهای خلاف، دست به سرقت‌های بزرگ می‌زنند که کارآگاه فولی از شهر دیترویت به بورلی هیلز می‌آید.

شبکه چهار

امروز: قاعده بازی، ساعت 15

فردا: ارتباط فرانسوی2، ساعت 21

فیلم سینمایی قاعده بازی به کارگردانی احمدرضا معتمدی و با بازی داریوش ارجمند، جمشید هاشم‌پور و اکبر عبدی، درباره نارگیل و فرشته است که خیلی اتفاقی آشنا می‌شوند، اما تعلق نارگیل به دارودسته ندارها و تعلق فرشته به دارودسته داراها، مانع پیوند آن دو می‌شود.

فیلم سینمایی «ارتباط فرانسوی2» به‌کارگردانی جان فرانک هایمر، جمعه ساعت 21 از برنامه «سینما 4» پخش می‌شود. این فیلم درباره پلیسی به نام جیمی دویل است که به کمک همکارش روسو تلاش می‌کند در یک پرونده قاچاق موادمخدر که حتی به او ارتباط مشخصی ندارد، دخالت کند و در نهایت موفق به کشف یک باند بزرگ انتقال موادمخدر از مارسی به نیویورک می‌شود.

شبکه پنج

فردا: امید زندگی، مادر، ساعت 13 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی امید زندگی، مادر به‌کارگردانی ماهش کودی یال، درباره زندگی یک مادر سالخورده است که به بیماری آلزایمر مبتلا شده و بر سر نگهداری او بین فرزندان اختلاف ایجاد شده است.

شبکه شما

امشب: مارپله، ساعت 23

فردا: آبی عمیق، ساعت 13 و 30 دقیقه

فیلم تلویزیونی مارپله به کارگردانی حسین حیدری، درباره جوانی به نام مهرداد است که همراه دوستش بهادر قصد دارند خانه‌ای اجاره کنند، اما به هر بنگاهی مراجعه می‌کنند به آنها خانه مجردی اجاره نمی‌دهند. آنها ناچار در بنگاهی اظهار می‌کنند که بهادر متاهل بوده و خانه را برای او می‌خواهند. از قضا، فرد آشنایی این موضوع را می‌شنود و قضیه را به خانواده بهادر اطلاع می‌دهد‌.

در فیلم تلویزیونی آبی عمیق به کارگردانی حسین لبافیان و تهیه‌کنندگی سیده فاطمه موسوی، بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، حبیب دهقان و بیوک میرزایی بازی کرده‌اند. داستان فیلم ماجرای دختری به نام رضوان است که پدر و مادرش سال‌ها پیش از هم جدا شده و پدر از ایران مهاجرت کرده بود. بعد از سال‌ها رضوان از این ماجرا باخبر می‌شود و قصد دارد به دیدار پدر برود، اما هواپیمای حامل او پیش از رسیدن به مقصد در میانه‌ راه هدف ناو آمریکایی مستقر در خلیج فارس قرار می‌گیرد و همه‌ سرنشینان آن از جمله رضوان به شهادت می‌رسند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «دلتنگی»، «آقای سریع»، «شکوفه‌های خزان» و «پیک» فردا ساعت 15، 17،20 و 30 دقیقه و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها