پیام هسته‌ای اوباما به ایران

یک عضو هیات رئیسه مجلس از تسلیم پیام هسته‌ای رئیس جمهور آمریکا به مقامات کشورمان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۲۶۶۹
پیام هسته‌ای اوباما به ایران

مهرداد بذرپاش در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما ، با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر عراق به ایران افزود: آقای حیدر العبادی در جریان سفرش به ایران پیام هسته‌ای اوباما را تسلیم مقامات ایران کرد.

وی از تشریح جزئیات این پیام ویژه به دلیل مسائل امنیت ملی خودداری کرد و در عین حال گفت: این پیام در راستای نیاز دولت آمریکا برای دستیابی به توافق هسته‌ای بوده است.

بنابراین گزارش وزیر امور خارجه کشورمان پیش از ترک وین با بیان اینکه توافق خوب را فدای زمان نمی کنیم گفته بود : ما همیشه گفته‌ایم اگر طرف مقابل اراده سیاسی داشته باشد رسیدن به توافق جامع کاملا میسر است.

سرنوشت منافقین در انتظار داعش

عضو سابق گروهک منافقین با بیان تشابهات دو گروهک تروریستی داعش و منافقین ابراز کرد: داعش آینده بهتری از منافقین نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ابراهیم خدابنده صبح امروز در نشست «از منافقین تا داعش» سوء استفاده از مذهب، جلوه دادن سرکرده به عنوان خدا، نحوه جذب اعضا،‌ شست و شوی مغزی، نحوه نفوذ و ... را از جمله تشابهات داعش و منافقین دانست.

خدابنده تصریح کرد: داعش از مذهب تسنن و منافقین از مذهب تشیع سوء استفاده کرده و برای رسیدن به قدرت ، حقایق را وارونه جلوه می دهند.

وی افزود: فرقه ها حتماً بهانه ای دارند، داعش در عراق و النصره در سوریه به بهانه شیعه هراسی شکل گرفتند و سپس با کنترل ذهن نیرو جذب کرده و با ایزوله کردن به دنبال حفظ انها هستند.

عضو سابق گروهک منافقین اظهار داشت: بعد از حادثه 7 تیر 1360 من در منچستر بودم و دیدم کنسول گری ایران آن روز تعطیل شده است، علت را پرسیدم که گفتند به خاطر حادثه 7 تیر است و هرگز فکر نمی کردم سازمان مجاهدین خلق نقشی در آن داشته باشد.

وی افزود: آن زمان گروهک منافقین مسئولیت حادثه 7 تیر را بر عهده نگرفت چرا که ملاحظات داخلی ایران را داشت و بعدها معلوم شد که در آن حادثه دست داشته است.

خدابنده گفت: گروهک منافقین مسئولیت حوادث 7 تیر و 8 شهریور سال 1360 را بر عهده نگرفت ولی بعدها ثابت کرد این دو حادثه مورد تایید آمریکا بوده است.

وی در ادامه به برخی تشابهات وحشی گری داعش و منافقین اشاره کرد و گفت: در علمیات مرصاد وقتی منافقین به ایران حمله کردند کسانی را که دستگیر می کردند اعدام کردند، مزارع را آتش زدند و اگر مقاومت مردم نبود همان اتفاقی رخ می داد که داعش در سوریه و عراق انجام می دهد.

اعدام نماینده ابوبکر البغدادی در موصل

گروهک تروریستی - تکفیری داعش روز یکشنبه نماینده ابوبکر البغدادی سرکرده خود را در موصل به اتهام توطئه اعدام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری المسله، گروهک تروریستی - تکفیری داعش فردی به نام عثمان ابوحسن را که خود را نماینده ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در موصل معرفی می کرد، اعدام کرد.

این منابع خاطر نشان کردند که داعش وی را صبح روز یکشنبه (دیروز) به اتهام توطئه و برنامه ریزی برای کنار گذاشتن والی موصل و نشاندن خود به جای او، اعدام کرد.

از سوی دیگر سرلشکر رائد شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق امروز دوشنبه اعلام کرد: گروهک تروریستی - تکفیری داعش 30 نفر از نیروهای خود را در شهرهای الرمادی و فلوجه واقع در استان الانبار به اتهام ارتباط با نیروهای امنیتی عراق اعدام کرد.

مجری شبکه سعودی: "سَر شیعیان را درو میکنیم" !

فعالان در شبکه های اجتماعی در اینترنت فیلمی را از اظهارات مجری تندروی شبکه تلویزیونی وصال سعودی منتشر کردند که بر "درو کردن سرهای شیعیان" تاکید می کند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خالد الغامدی مجری شبکه سعودی وصال به افراط گرایی و تندروی دینی و نزدیکی به شبکه های تروریستی داعش و القاعده مشهور است.

او در این برنامه تهدید می کند که در صورتی که می توانست، از سفر زیارتی "شیعیان" به مکه مکرمه و مدینه منوره جلوگیری می کرد و سرهای آنان را قطع می کرد.

وزارت اطلاع رسانی کویت جمعه گذشته (پنجم تیرماه) بعد از حمله یک تروریست سعودی به مسجد امام صادق (ع) در منطقه الصوابر، پخش شبکه سعودی وصال در این کشور را متوقف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عبدالرسول
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
۰
۰
به شكر خدا دشمنان ما از احمقها هستند هر جنایتی كه داعش انجام داد به نفع ما شد زیرا چهره واقعی وهابیت به نمایش در آمد همچنین منافقین.

نیازمندی ها