شرکت آلماز آنتی، بزرگ‌ترین شرکت دفاعی روسیه از امضای یک توافق‌نامه با سازمان تکنولوژی و اختراعات ایران خبر داد.
کد خبر: ۸۱۱۷۶۳

به گزارش فارس و به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر ودروف» معاون مدیرعامل شرکت آلماز آنتی گفت که براساس این قرارداد دو طرف در زمینه صادرات کالاهای غیرنظامی به بازار ایران موافقت کردند.

تنها یک استاندار برای انتخابات استعفا کرده است

محمدحسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به استعفای استاندار قم و معاون سیاسی این استانداری برای شرکت در انتخابات مجلس گفت: تا زمان انتخاب استاندار جدید، استان قم با سرپرست اداره خواهد شد.

مقیمی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این پرسش که آیا آمار دقیق از میزان استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات مشخص شده یا خیر؟ اظهار کرد: تنها یک استاندار و آن هم استاندار قم استعفا داده و استعفای دیگری از استانداری‌ها به وزارت کشور نرسیده است.

حاشیه‌های مراسم افطار روحانی

این شب‌ها معمولا گروه‌ها و نهادهای مختلف در مراسم افطار به میزبانی رئیس‌جمهور شرکت می‌کنند و هر شب علاوه بر حسن روحانی که به‌عنوان میزبان سخنرانی می‌کند تعدادی از مهمانان هم نظرات خود را با رئیس‌جمهور و دیگر مهمانان در میان می‌گذارند.

اما در شب‌های اخیر، اظهارات برخی از این مهمانان حاشیه‌هایی به همراه داشته است که یکی از این حاشیه‌ها مربوط به نشست رئیس‌جمهور با طلاب است.

حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز درباره این نشست که پنجشنبه شب برگزار شد به فارس گفته است: سومین سخنران، آقایی به نام ادیب بود که خود را طلبه‌ای از حوزه علمیه قم معرفی کرد و ما شناختی از وی نداشتیم. عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که ادیب در سخنرانی خود به تطهیر سران فتنه و لزوم رفع حصر آنان اشاره کرد، افزود: وی در سخنان خود به ممنوع‌التصویری رئیس‌جمهور دوران اصلاحات در جراید پرداخت و آن ‌را تجاوز به قانون اساسی دانست و پس از آن از سران فتنه نام برد و اعلام کرد این افراد بدون محاکمه در محدودیت هستند که این هم تجاوز به قانون اساسی است.

ابراهیمی با بیان این‌که سخنان ادیب با واکنش شدید جمعیت حاضر در ضیافت افطار روبه‌رو شد، خاطرنشان کرد: پس از سخنان ادیب عده‌ای خطاب به آقای روحانی گفتند ما را اینجا آورده‌اید تا جریان فتنه را تطهیر کنید؟ عده‌ای هم می‌خواستند جلسه را ترک کنند که با وساطت ماندند. این عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است: هیچ کدام از سخنرانان نماینده این جمع نبوده بلکه از قبل مشخص شده بودند.

حسین طلا، نماینده اصولگرای مجلس هم با اشاره به اظهارات ساختارشکنانه غلامحسین کرباسچی در مراسم افطار رئیس‌جمهور با فعالان حزبی که چهارشنبه‌شب برگزار شد، گفت: جلساتی که قرار است به همدلی و همزبانی بینجامد نباید ظلم بزرگی را که به نظام شد، نادیده بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها