پرونده قتل مرد مبتلا به ام‌اس و مجروح کردن همسرش، با تسلیم شدن تنها مظنون پرونده و اعتراف او به جنایت‌ وارد مرحله جدیدی شد.
کد خبر: ۸۱۱۱۳۳

به گزارش جام‌جم، در این جنایت که پیش از ظهر ششم خرداد امسال که در یکی از محله‌های شهرستان قروه رخ داد، مردی به نام جمشید که مبتلا به بیماری ام‌اس بود با ضربات چاقو از پای درآمد و همسرش بشدت زخمی شد. جسد جمشید به پزشکی قانونی و همسر زخمی‌اش به بیمارستان انتقال یافت. تحقیقات پلیس از همسایه‌ها نشان داد آنها مرد جوانی را که با مقتول دوست بوده، هنگام فرار از محل جنایت مشاهده کرده‌اند. با گذشت پنج روز از وقوع حادثه، ماموران به تحقیق از سودابه پرداختند که معلوم شد متهم، مرد جوانی است که دوست شوهرش بوده و هنوز نمی‌داند آن مرد به چه انگیزه‌ای مرتکب این قتل شده است.

با ثبت اظهارات این زن، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و ماموران مشخصات و تصویر متهم را در اختیار گشت‌های انتظامی شهرستان قروه و دیگر شهرهای کشور قرار دادند. جستجوها همچنان ادامه داشت تا این که روز چهارشنبه گذشته و با گذشت بیست و یک روز از این جنایت، متهم به قتل زمانی که همه راه‌های فرار را بر روی خود بسته دید، با حضور در اداره پلیس تسلیم شد.

بنابراین تحقیقات از متهم آغاز شد، اما در رابطه با این جنایت سکوت کرد و گفت: من با مقتول دوست بودم و به خانه‌شان رفت و آمد داشتم، اما او را نکشته‌ام و همسرش را زخمی نکردم. زمانی که شنیدم نام من به عنوان قاتل سر زبان‌ها افتاده و پلیس در تعقیبم است، ترسیدم و فرار کردم، اما دیگر از این فرار خسته شدم، تصمیم گرفتم خودم را تسیلم کنم. بعد از 21 روز فرار تسلیم شدم تا بگویم من کسی را نکشته‌ام.

باتوجه به دلایل پرونده و اظهارات شهود، ماموران به بازجویی از متهم ادامه دادند تا این‌که او عصر روز گذشته به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد و گفت: قصد کشتن این زوج را داشتم اما سودابه جان سالم به در برد و راز قتل فاش شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها