سیروس کهوری نژاد که چهره او را با فیلم‌های اخراجی‌های 2 و 3 و مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر به یاد می‌آوریم، قرار است در فیلمی ایرانی نقش باراک اوباما را ایفا کند و همچنین حمید لولایی هم در این اثر سینمایی نقش نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را بازی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۱۰۴۵۲

به گزارش تسنیم،‌ فیلمبرداری این اثر که فعلا نام «فیلسوف‌های احمق» را یدک می‌کشد به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی هادی مشکات آغاز شده است و بازیگرانی از جمله سید جواد هاشمی، علیرام نورایی، حمید لولایی و سیروس کهوری نژاد جلوی دوربین رفته‌اند.

سیروس کهوری نژاد در نقش باراک اوباما و حمید لولایی در نقش نتانیاهو در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. عکسی که در صفحه مشاهده می‌کنید تصویری از گریم سیروس کهوری نژاد در نقش باراک اوباماست.

آنچنان که سازندگان این فیلم می‌گویند؛ این فیلم اولین جوابیه رسمی ایرانی به شبکه‌های ماهواره‌ای و فیلم‌های ضدایرانی ساخته شده در سینمای هالیوود است که به هجو فیلم‌هایی نظیر «آرگو»، «300»، «گلاب»، برائت از مسلمین ( فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام ) و ربو کاپ می‌پردازد، در این فیلم وقایع 11 سپتامبر با بازی رضا رویگری، تورج نصر، امین نبی الهی، شراره رخام، سیروس میمنت، علی برقی، امیر زریوند، مجید شهریاری، محمدرضا موهبتی، بهمن شکیبی، رضا صفایی، رامین الماسی و ... هم به نمایش درمی‌آید و قرار است بازیگران دیگری در طول کار در نقش‌ها و گریم‌های متفاوت جورج بوش، اریل شارون، تری جونز کشیش، باراک اوباما، نتانیاهو، اسامه بن لادن، سام باسیل، جان استیوارت و .... به پروژه اضافه شوند.

در خلاصه داستان این فیلم که فیلمنامه اش توسط ثنا صادقی نوشته شده، آمده است که بعد از وقایع 11 سپتامبر جورج بوش به افغانستان و سپس عراق حمله می‌کند و قصد دارد به ایران هم حمله کند؛ اما چون می‌داند که مردم ایران تجاوز
به خاکشان را بر نمی‌تابند و ترس شکست خوردن باعث می‌شود که از حمله منصرف شوند و به جای حمله نظامی به جنگ نرم رو آورند و با تاسیس شبکه‌های ماهواره‌ای ضد ایرانی و ساخت فیلم‌های سینمایی ضد ایرانی نظیر «آرگو»، «300»، «گلاب» و ... فرهنگ و بنیان خانواده ایرانیان را هدف می‌گیرند. این فیلم ضد صیهونیستی پشت صحنه چگونه ساخته شدن آن فیلم‌های ضد ایرانی را به‌صورت هجو آمیز نشان می‌دهد
.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها