بهنام احمدپورمبارکه مدیر رادیو ایران گفت: گروه‌های برنامه‌ساز این شبکه رادیویی به‌غیر از برنامه‌های مستمر و روزانه،19 برنامه ویژه را برای ماه رمضان تدارک دیده‌اند. این رادیو برای آغاز و پایان رمضان دو جشن را تدارک دیده است. جشن سلام ساعت 9 صبح، قرار بی‌قراران ساعت 19 و 30 دقیقه، مهمان آسمان شو، قدر قرآن ساعت 5 و 15 دقیقه، روضه مجلسی ساعت 12، سوز و گداز ساعت 15 و غمنامه یاسمن‌ها از جمله برنامه‌های رمضانی این شبکه است.
کد خبر: ۸۰۸۹۳۹

«آتش پنهان» در رادیو جوان

مستند آتش پنهان امروز ساعت 12 و 15 دقیقه از رادیو جوان پخش میشود.

این مستند به گزارشگری و روایت محمدصادق علیخانی به موضوع اعتیاد میپردازد. در این مستند با یک نابغه شیمی که قربانی افیون اعتیاد شده گفتوگو میشود و شنوندگان صحبتهای جوان فوتبالیستی را که قرار بود روزی یکی از ستارههای ورزشی کشورمان باشد، میشنوند.

برنامه «نسیم سحر» ویژه سحر هر روز ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد از رادیو جوان پخش میشود. اکرام ایتام، پیروی از سجایای اخلاقی و سیره ائمه، صلهرحم، سوره یاسین، تاثیر قرآن درزندگی و... ازجمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته میشود. برنامه این فصل را با من بخوان ویژه اذان ظهر پخش میشود. این برنامه به سبک زندگی دینی میپردازد. برنامه ساعتی پس از افطار و در خلوت حضور از دیگر برنامههای این شبکه است.

همکاری رادیو سلامت با وزارت بهداشت

مشاور مدیر شبکه رادیویی سلامت با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور دیدار و گفتوگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، در این دیدار که محمد اسماعیلنیا، نماینده مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، جمشید یزدانی، مشاور مدیر شبکه رادیویی سلامت، گزارشی از اهداف و اولویتهای رادیو سلامت و برنامههای این شبکه ارائه کرد.

در ادامه سیدحسن قاضیزادههاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، سلامت را یکی از اولویتهای مهم دولت یازدهم ذکر کرد و گفت: ارتقای سلامت جامعه از اولویتهای مهم وزارت بهداشت است و در این راستا رسانه ملی بخصوص شبکه رادیویی سلامت در ارتقای سطح آگاهی و دانش مردم در حوزه سلامت نقش بسیار مهمی دارد. اسماعیلنیا هم اظهار کرد: رادیو سلامت بهدلیل سرعت عمل بالا در ارائه اطلاعات و اخبار حوزه سلامت و همچنین گستره وسیعی از مخاطبان، تأثیر بسزایی در افزایش آگاهی مردم در ابعاد مختلف سلامت دارد.

نیستان به خشایار اعتمادی رسید

خشایار اعتمادی از امروز به عنوان کارشناس برنامه موسیقایی نیستان در رادیو فرهنگ حضور خواهد داشت.

این برنامه ساعت 14 و 30 دقیقه پخش میشود و بهبررسی موسیقی دستگاهی ایران اختصاص دارد. خشایار اعتمادی اولین بحث خود را با موضوع احیای موسیقی پاپ بعد از انقلاب شروع میکند. در این برنامه همچنین گزارشی از وضع جسمی محمدابراهیم شریفزاده، خواننده و آهنگساز موسیقی مقامی که بتازگی به کما رفته است، پخش میشود. گزارشی از اجرای ارکستر ملی که بعد از مدتها دوباره آغاز بهکار کرده بخش دیگری از این برنامه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها