جام جم نوا: پیش فروش آلبوم تازه مهدی یراحی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، استقبال از قطعه آشوب از این آلبوم وهمچنین تیزر این آلبوم نشان می دهد اثر جدید مهدی یراحی رونق دوباره ای به بازار موسیقی پاپ خواهد داد.
کد خبر: ۸۰۵۶۴۹
آلبومی که منتشر نشد اما پرفروش شد

آلبوم شهر من بخند اثری از گروه پالت، آلبوم قطره های باران با خوانندگی علیرضا قربانی، آلبوم مخاطب خاص اثر علی عبدالمالکی، آلبوم مثل مجسمه اثر مهدی یراحی و آلبوم نگاه من با صدای محسن یگانه به ترتیب در فهرست پرفروشها قرار گرفتند.

به گزارش صبا «مثل مجسمه«، آلبوم جدید مهدی یراحی پیش از انتشار خود موفق شد به عنوان چهارمین آلبوم پرفروش سایت بیپ تونز دست یابد. پرفروشترین آلبومهای موسیقی در سایت بیپ تونز به شرح زیر است: 1- آلبوم شــهر من بخند، اثری از گــروه پالت2- آلبوم قطرههــای باران بــا خوانندگــی علیرضــا قربانی3- آلبــوم مخاطــب خــاص اثــر علــی عبدالمالکــی 4- آلبوم مثل مجسمه اثر مهدی یراحی 5- آلبوم نگاه من با صدای محسن یگانه آلبوم شهر من بخند که از ابتدای انتشار در صدر آلبوم های پرفروش ســایت بیپ تونز قرار دارد، دومین آلبوم گروه موسیقی »پالت« اســت. این آلبوم، فضاهای جدیدی را در سبک پاپ به وجود آورده و تاکنون توانسته موفقیت آلبوم »آقای بنفش« این گروه را تکرار کند. آلبوم »شهر من بخند«، با اشعاری سروده کاوه صالحی و امید نعمتی ساخته شده است و سردار سرمست نوازنده آکاردئون، ابراهیم علوی نوازنده عود و بهنام ابوالقاسم نوازنده پیانو، گروه موسیقی این آلبوم را تشــکیل میدهند. آلبوم قطرههای باران به آهنگسازی کیخســرو، تهمورس و سهراب پورناظری با صدای علیرضا قربانی بهمن سال گذشته رونمایی شد. این آلبوم که در فضای موسیقی ســنتی ایران است، بر اساس کنسرت مشــترک گروه شمس و علیرضا قربانی در سال 1389تنظیم شده است. در آهنگسازی قطعات آلبوم «قطره های باران» از ترکیب بندی سازهای کالسیک غربی و انواع پرکاشنها در کنار سازهای ایرانی استفاده و سعی شده هر تصنیف در فضایی عاشقانه، فرم مستقل و مخصوص به خود را داشته باشد. اشعار قطعات این آلبوم از شــعرایی مانند مولوی، پرتو کرمانشاهی و محمدعلی بهمنی است و در آن نوازندگانی چون تهمورس پورناظری، ســهراب پورناظری، مهیار طریحی، حسین رضایینیا و همایون نصیری هنرنمایی کردهاند. آلبوم مخاطب خاص، اولین آلبوم رسمی علی عبدالمالکی که روز چهارم خرداد به بازار موسیقی ایران ارائه شده است، در نخستین هفته انتشار خود موفق شــد به عنوان سومین آلبوم پرفروش سایت بیپتونز شناخته شود. در یکی از قطعات این آلبوم، علی عبدالمالکی با زندهیاد مرتضی پاشایی همکاری داشته است.(روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها