فاطمی اردکانی معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران طی نشست خبری خود با خبرنگاران در خصوص کسر کار مزد 5 هزار تومان از حساب مشتریان این بانک اظهار داشت: بر اساس افزایش تعرفه خدمات پیامک در سال 94 توسط اپراتورهای تلفن همراه، بانک ملی تصمیم گرفت تا این سرویس را درسطح گسترده تری به مشتریان خود ارائه کند.
پیامک های بانک ملی شامل دو دسته است که یک در سطح عمومی برای خدمات با اهمیت و دسته دوم سرویس های ویژه است که کارمزدی معادل هزینه اپراتورها از مردم اخذ میشود.
در سال 94 مقرر شد با توجه به افزایش تعداد اس ام اس ها این هزینه ها اخذ شود که اولین مرحله آن در فروردین ماه ارسال شد و علاوه بر پیامک در سایت بانک و رسانه ها اطلاع رسانی لازم صورت گرفت.
و به مشتریان فرصت داده شد اردیبهشت ماه در صورت عدم تمایل به این سرویس از دریافت ان انصراف دهند.
وی افزود: مجموع انصراف ها 49 میلیون و 600 نفرر بودند که چیزی 8 درصد از کل مشترکین این سامانه را شامل میشود.
اردکانی در ادامه در خصوص ارسال مرحله دوم ارسال پیامک به مشتریان اظهار داشت: برای سایر مشتریان امروز پیامک ارسال شد و تا پایان خرداد فرصت دارند و در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک انصراف خود را اعلام و مبلغ مذکور به حساب آنها برگشت داده خواهد شد.( باشگاه خبرنگاران)
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد