سرپرست منطقه ۵ شهرداری همدان از ساماندهی نمای بانک ملی میدان امام(ره) شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۲۷۱۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، میلاد کریمی، ساماندهی بازار همدان را از اقدامات خوب و قابل دفاع شهرداری دانست و تصریح کرد: در ماه‌های اخیر اقدامات خوبی در راسته‌بازارهای قدیمی و سنتی همدان، طراحی و نصب سایه‌بان‌ها، جداره و حذف الحاقات و زوائد بصری صورت گرفته و برای هر راسته طرح قابل توجیه و مناسب طراحی شده است.

وی به یکی از اقدامات مثبت در حوزه جداره‌سازی راسته بازارهای همدان اشاره کرد و افزود: با نظر میراث فرهنگی شرکت عمارت خورشید به عنوان شرکت مشاور طرح بازار همدان برای هر راسته طرح جداگانه تدارک دیده است و مقرر شده کسبه طرح‌های مربوط به سایه‌بان و اجرای جداره را اجرا کنند.

سرپرست شهرداری منطقه ۵ همدان مطرح کرد: شهرداری همدان طراحی ویژه هر راسته بازار را در قالب بنر معرفی کرده و به کسبه بازار توصیه شده طبق طرح‌های معرفی شده اقدام به جداره‌سازی کنند.

وی با تأکید بر همراهی کسبه با طرح‌های بازار در راستای ایجاد یک بازار زیبا، تصریح کرد: در غیر این‌صورت شهرداری همدان طبق ماده ۱۱۰ و ۵۵ اقدام به جمع‌آوری زوائد و الحاقات خواهد کرد و تأکید بر این است طبق طرح‌های مشاور جداره‌سازی راسته‌ها انجام شود.

کریمی به ساماندهی نمای بانک ملی میدان امام(ره) اشاره کرد و یادآور شد: طبق مذاکراتی که بانک ملی انجام شد قرار است بانک ملی نسبت به جمع‌آوری زوائد بصری و الحاقات و رنگ‌آمیزی نما طبق طرح قدیم اقدام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها