حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون که وکیل نیز هست اعلام کرد پیگیر شکایت بازیگران از کسانی که از نام آنها در فضای مجازی سوءاستفاده کرده‌اند، است.
کد خبر: ۸۰۳۱۲۴
سوءاستفاده اینترنتی از نام بازیگران و شکایت حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در حال بازی در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی است، گفت: روزهای پایانی بازی من در نقش شهید نواب صفوی در این سریال است و طی چند روز آینده صحنه های پایانی زندگی شهید نواب صفوی جلوی دوربین می‌رود.

وی تاکید کرد: بازی من در بخش های زندان قصر تمام شده و در حال حاضر مشغول بازی در سکانس هایی هستیم که لوکیشن آن در شهرک غزالی است.

این بازیگر که فعالیت های حقوقی خود در عرصه وکالت را ادامه می دهد، بیان کرد: با توجه به اینکه مدتی درگیر بازی در سریال «معمای شاه» بودم، نتوانستم مسائل حقوقی سوءاستفاده از نام هنرمندان در فضای مجازی را دنبال کنم. اما به زودی این مساله را پیگیری خواهم کرد.

حسام نواب صفوی

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی از بازیگران و ورزشکاران به موسسات حقوقی مراجعه می‌کنند و نسبت به نشر اکاذیب درباره زندگی شخصی خود در فضای مجازی و یا سوءاستفاده از اسامی آنها شکایت می کنند که باید تلاش کنیم به این مساله سامان دهیم.

نواب صفوی در پایان تاکید کرد: با صحبت هایی که از قبل با بخش دادرسی جرایم اینترنتی داشتیم، تعدادی از افراد خاطی شناسایی شده و به زودی دستگیر می شوند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها