مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال برگزار شد و محمود مشحون با کسب اکثریت آرا برای چهارمین دوره، ریاست فدراسیون را به دست آورد.
کد خبر: ۸۰۰۹۳۰

برای این انتخابات 16 نامزد تائید صلاحیت شده بودند که در پایان محمود مشحون با 23 رای به‌عنوان رئیس فدراسیون برگزیده شد و رضا مهندسی، امیر ایلیاوی و رامین طباطبایی نیز به ترتیب هفت، شش و سه رای به دست آوردند. محمود مشحون پس از انتخاب شدنش به‌عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال، در جمع خبرنگاران گفت: آنچه امروز بزرگان بسکتبال و روسای هیات‌ها به من لطف کردند، دین من را به بسکتبال بیشتر کرد و از این پس وظیفه سنگین‌تری دارم. امیدوارم بتوانم با تمام توان پاسخگوی این اعتمادها باشم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: ایراداتی به عملکرد ما وارد بود که همه به آن واقف هستیم. اصلی‌ترین موضوع ساختار فدراسیون است که باید تغییر کند و ما نیز این کار را انجام می‌دهیم. هر ایرادی هم که دوستان معتقدند بسکتبال با آن دست و پنجه نرم می‌کند به ما بگویند تا آن را بررسی کنیم. هیچ انسانی کامل نیست و مطمئنا هر مشکلی وجود داشته باشد برای حل آن تلاش می‌کنیم. ما با تمام توان راه نرفته را طی خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین برنامه‌اش برای دوره جدید چیست، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما فعال‌سازی پایگاه‌های استعدادیابی در سطح کشور است. این کار را آغاز کرده بودیم اما من از فدراسیون رفتم و ادامه پیدا نکرد که مطمئنا در دوره جدید با قدرت این برنامه را پیاده می‌کنیم. من اهل شعار و تبلیغ نیستم. روزی 10 ساعت کار می‌کنم و کارم با خرد جمعی صورت می‌گیرد.

مشحون ا‌دا‌مه‌ داد: کم کاری و اشتباهاتی بوده، اما سعی کرده‌ایم بهترین تصمیمات را برای بسکتبال بگیریم. در بین نامزدها افرادی را دیدم که شناختی از آنها نداشتم، اما دیدم که بر‌نامه‌های خوبی دارند. مطمئنا از آنها دعوت به عمل خواهم آورد تا با ما همکاری کنند. بسکتبال ایران سال بسیار مهمی را پیش‌رو دارد و باید برای المپیک سهمیه کسب کنیم و به رده‌های پایه توجه کنیم. ما چند سال در رده‌های مختلف، آقای آسیا بودیم اما دیدید که نوجوانانمان در بین چهار تیم سوم شدند. نباید برای کار کردن به دنبال بهانه‌ای باشیم. هر کسی که می‌خواهد کار کند قدمش روی چشم. همه این نامزدهایی که گفتند برای هیات‌ها این کار یا آن کار را انجام می‌دهند، بیایند انجام دهند. مگر هدف کار کردن برای بسکتبال نیست پس چه فرقی دارد که چه کسی رای آورده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره مربی صربستانی که قرار بود به ایران بیاید، گفت: من این آقا را به هیچ وجه نمی‌شناسم. برای تیم ‌ملی هم اگر کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان قبول کند مربی خارجی استفاده نمی‌کنیم، چون وقتی نداریم. دوستان امروز اشاره کردند شانس ما برای کسب سهمیه با وضعیت کنونی زیر 50 درصد است و باید با قدرت زمان از دست رفته را جبران کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها