محمدرحمان نظام‌اسلامی از گزارشگران قدیمی رادیو از خاطرات دوستی و همکاری‌اش با زنده‌یاد مهران دوستی تعریف کرد.
کد خبر: ۸۰۰۶۶۲
نظام اسلامی: صدای دوستی به رزمندگان امید می‌داد

محمدرحمان نظام اسلامی با اشاره به درگذشت مهران دوستی که در ساعات اولیه صبح روز شنبه دوم خرداد ماه اتفاق افتاد، بیان کرد: من قبل از هر چیز باید به رادیویی ها و رسانه ها درگذشت این هنرمند گرانقدر و گوینده رادیو را تسلیت بگوبم.

وی ادامه داد: سابقه دوستی من با وی به سال ۶۰ و ۶۱ بازمی گردد که هر دو ما با هم در خوابگاه صداوسیما هم اتاق شده بودیم و در یک فضا سکونت داشتیم. من سال ۶۱ به تازگی کارم را در میدان ارگ در رادیو آغاز کرده بودم و مهران دوستی فردی پر انرژی و فعال در عرصه گویندگی بود.

نظام اسلامی با بیان اینکه همکاری وی و دوستی از سال های پر افتخار زندگی وی بوده است، اظهار کرد: او کارش را به زیبایی بلد بود و در عرصه گویندگی استاد تمام عیار محسوب می شد و شنیدن خبر درگذشت وی برای ما بسیار سنگین است.

این مجری در ادامه به نقش مهران دوستی در رادیو جبهه و در زمان هشت سال دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در آن زمان دوستی در نقش گوینده فعالیت می کرد و من هم خبرنگار و گزارشگر بودم ما ارتباط بسیار خوبی با هم داشتیم و او خود را با همه هماهنگ می کرد. ما در مناطق عملیاتی اخبار را منعکس می کردیم و او در استودیو اخبار فتح و پیروزی را می رساند و امید و انرژی را به ما و رزمندگان در عملیات های جنگی بازمی‌گرداند.

این گزارشگر برنامه های رادیو جبهه در پایان با اشاره به اینکه دوستی صدایی پرحجم و پر طنین داشت، عنوان کرد: او سال گذشته تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و مدتی بعد از اینکه وضعیت جسمانیش بهبودی نسبی پیدا کرد باز هم بر سرکار آمد و اصرار داشت در رادیو فعالیتی دوچندان داشته باشد و حالا من امیدوارم که روح او با روح شهدا همنشین باشد. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها