جام جم ورزشی: رقابت نفس گیر دوچرخه سواران برتر ایران در رشته استقامت جاده پایان یافت و بهنام ملکی از استان زنجان بر سکوی نخست ایستاد.
کد خبر: ۷۹۷۷۱۲
بهنام ملکی مدال طلای استقامت را بر گردن آویخت

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری؛ دقایقی پیش رقابت نفس گیر دوچرخه سواران برتر ایران در پارک جنگلی چیتگر به مسافت 130 کیلومتر و با شرکت 115 دوچرخه سوار در دو رده بزرگسالان،امید برگزار گردید و در پایان بهنام ملکی از استان زنجان بر سکوی نخست ایستاد احد کاظمی از تیم استان آذربایجان شرقی بر سکوی دوم و آروین معظمی گودرزی بر سکوی سوم ایستادند .

در مجموع دو رشته تایم تریل و استقامت جاده نیز استان آذربایجان شرقی قهرمان، استان تهران نایب قهرمان و استان زنجان در جایگاه سوم ایستاد و تیم های برتر ایران در سال 1394 مشخص شدند.

همچنین دیروز مسابقه تایم تریل در رده سنی بزرگسالان و امید به مسافت 35 کیلومتر در مسیر کمربندی شمالی فرودگاه امام خمینی (ره) با شرکت 55 دوچرخه سوار برگزار شد و حسین عسکری از تیم تهران،علیرضا حقی از تیم گیلان و آروین معظمی گودرزی از تیم لرستان به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسابقات قهرمانی کشور جاده سال 1394 به مدت دو روز به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان تهران با شرکت 27 تیم از سراسر کشور برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها