جام جم ورزشی: مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس طی مصاحبه ای به شدت از فوتبالیست ها انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۹۷۶۵۸
انتقاد رویانیان از فوتبالیست ها

به گزارش جام جم ورزشی ، رویانیان که در دوران حضورش در فوتبال در مقطعی به شدت با علی کریمی مشکل پیدا کرد در مصاحبه اخیر خود به طور غیر مستقیم فوتبالیست ها را افرادی سطح پایین معرفی می کند. وی در این گفت و گو که با تسنیم انجام شده با اشاره به گروگان گرفته شدن پسر دکتر سودی( از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس) که روز گذشته اتفاق افتاد و البته آزادی گروگان می گوید: یک مأمور کم سن و سال مسئول این پرونده بود و نمی‌دانید چطور قهرمانانه با این موضوع برخورد کرد. به نظر من قهرمانان واقعی این افراد هستند نه چند فوتبالیستی که هر روز در روزنامه‌ها عکس‌شان چاپ می‌شود.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس افزود: قهرمانان واقعی کشور و شهر ما افرادی هستند که کمتر از 10 ساعت در شهر بزرگی مانند تهران می‌توانند چند گروگانگیر را شناسایی و دستگیر کنند، آن هم افرادی که مسلح و خطرناک هستند. عملیاتی که پلیس برای این پرونده اجرا کرد بسیار پیچیده بود. واقعاً شیر مادر حلال‌شان باشد.

رویانیان تصریح کرد: آنهایی که برای امنیت ما جان‌شان را کف دست‌شان می‌گیرند در کنار شهدا قهرمانان واقعی ما هستند. این افراد بر خلاف فوتبالیست‌ها ادعای قرارداد میلیادری ندارند البته من قصد بی‌احترامی به فوتبالیست‌ها را ندارم چون دیدم که در میان آنها قهرمانان و پهلوانان واقعی حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها