رضا ایرانمنش به دلیل مشکل ریوی و همچنین آلودگی خونی که توسط گازهای شیمیایی در جنگ تحمیلی برایش پیش آمده در بیمارستان بستری است ولی قصد دارد با وجود بیماری فیلم جدید خود را از روی تخت بیمارستان کلید بزند.
کد خبر: ۷۹۷۵۲۱
«رضا ایرانمنش» فیلمش را از روی تخت بیمارستان کلید می‌زند
رضا ایرانمنش قصد دارد که فیلم سینمایی را با عنوان «موقعیت من» جلوی دوربین ببرد همچنین وی بنا دارد نشست خبری را در بیمارستانی که در آن بستری است با حضور رسانه‌ها برگزار کند.
برای اطلاع کافی از جزییات این نشست و همچنین سایر موارد با محمد حسن رعیت‌پور فیلمنامه نویس این اثر سینمایی ارتباط برقرار کردیم. رعیت‌پور کارگردان فیلم «پنج شب» آخرین کارگردانی است که رضا ایرانمنش در فیلم آن بازی کرده است.
وی با اشاره به اینکه به همراه رضا ایرانمنش در بیمارستان مشغول بازنویسی فیلمنامه «موقعیت من» هستند درباره حال جسمی این بازیگر جانباز گفت: رضا ایرانمنش یکشنبه هفته گذشته در اتاق عمل بستری شد و تقریباً یک روز در میان به اتاق عمل می‌رود. خداروشکر با دعای خیر مردم و زحماتی که پزشکان می‌کشند اول هفته آینده مرخص خواهد شد.

وی در ادامه در باره علت بستری شدن ایرانمنش گفت: ابتدا وی به دلیل مشکل ریوی که بر اثر گاز‌های شیمیایی در جنگ تحمیلی برایش به وجود آمده است به بیمارستان آورده شد اما چون خون وی بر اثر همین گاز‌ها دچار آلودگی شدید شده است نیاز دارد که هر چند ماه یکبار در بیمارستان بستری شود و کار‌های لازم توسط پزشکان صورت بگیرد اما به دلیل هزینه زیاد رضا ایرانمنش هر دو سال یکبار در بیمارستان بستری می‌شود. بیمه‌ای که وی تحت حمایت آن قرار دارد تنها بخش بسیار کوچکی از این هزینه را پرداخت می‌کند که در حقیقت نمی‌تواند کمک مالی محسوب شود.
این فیلمنامه نویس و کارگردان ادامه داد: از سوی مسئولین و مدیران سینمایی شخصاً گله‌مند هستم چرا که هیچ کدام از این دوستان تماس و پی گیری نسبت به این هنرمند نداشته‌اند و حتی نخواستند که بدانند رضا ایرانمنش چگونه هزینه‌های خود را در ارتباط با بیماری‌اش تامین می‌کند. این بازیگر روزی در فیلم‌های بسیار پرمخاطبی حضور داشت و برای مردم این سرزمین خاطره ساز شده است نه تنها با هنرش در سینما و تلویزیون بلکه با هنری که در جبهه‌ها برای مردمش آفرید خود را در ذهن آن ها ثبت کرده است. قطعاً وی راضی نیست که من این سخنان را بر زبان بیاروم اما به دلیل ارتباط نزدیکی که در طی این چند سال با او داشتم به شدت احساس ناراحتی می کنم آن هم از مسئولینی که می‌توانستند بیش از این پی گیر این هنرمند ارزنده باشند.
نشست خبری فیلم سینمایی «موقعیت من» به کارگردانی رضا ایرانمنش چهارشنبه 23 اردیبهشت در بیمارستان آتیه طبقه 5 اتاق 523 ساعت 10 صبح با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها