راز آتش‌سوزی عمدی در خیابان پیروزی که 5 عضو خانواده‌ای را به کام مرگ کشانده بود، با گزارش کارشناس آتش‌نشانی فاش شد.
کد خبر: ۷۹۷۱۵۷

به گزارش جام‌جم، 24 بهمن سال گذشته ماموران پلیس در جریان آتش‌سوزی مرگباری در خیابان زینتی محله پیروزی قرار گرفتند. با حضور ماموران کلانتری شهدا در محل، مشخص شد به علت حریق در طبقه دوم ساختمانی سه نفر از جمله یک زن 47 ساله، دختری 19 ساله و پسری 14 ساله فوت کرده و 2 مرد به نام‌های اکبر- پسر خانواده- و سلیمان- پدر خانواده- نیز به بیمارستان منتقل شده اند. در بررسی ماموران مشخص شد همه این افراد عضو یک خانواده هستند که به علت انفجار گاز کشته و مجروح شده‌اند.با ارسال پرونده به دادسرای ناحیه 14 تحقیقات در مورد علت وقوع آتش‌سوزی آغاز شد و دو روز بعد 2 مجروح حادثه بر اثر شدت سوختگی در بیمارستان جانشان را از دست دادند. با گذشت بیش از 2 ماه از حادثه، کارشناس آتش‌نشانی اعلام کرد حریق ساختمان شماره 23 عمدی بوده و به علت رسیدن بخار مایع قابل اشتعال به بخاری گازسوز، آتش‌سوزی و انفجار رخ داده است.

با مشخص شدن عمدی بودن آتش‌سوزی پرونده در اختیار بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی قرار گرفت. با احضار اولیای دم مقتولان، تحقیقات از آنها به دستور قاضی سعید احمدبیگی آغاز شد.

وحید یکی از پسران خانواده در جلسه بازپرسی گفت: شب حادثه مادرم تماس گرفت و مدعی شد اکبر با برادرم مصطفی درگیر شده و تهدید کرده با بنزین خانه را به آتش می‌کشد. با همسرم به خانه مادرم رفتیم. وقتی به آنجا رسیدیم آتش‌نشانان مشغول خاموش کردن آتش بودند و تمام اعضای خانواده‌ام بجز برادرم مصطفی جانش را از دست دادند.

با اعترافات اعضای خانواده به دستور بازپرس پرونده تحقیقات بیشتر در این باره آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها