نسرین آبروانی، معاون صدای رسانه ملی و جمعی از مدیران رادیو به منظور همکاری مشترک و تعامل رسانه‌ای با نیروی انتظامی با سردار مومنی جانشین فرماندهی ناجا دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۷۹۲۸۵۷

به گزارش روابط‎عمومی معاونت صدا، در این دیدار سردار اسکندر مومنی جانشین فرماندهی ناجا و رئیس پلیس راهور ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‎های برنامه‎سازان و دست‎اندرکاران رسانه ملی در نوروز امسال گفت: خوشبختانه با اطلاع‎رسانی‌های گسترده رسانه ملی بویژه رادیو، رعایت قوانین‎ و مقررات از سوی مردم در نوروز به خوبی اعمال شد و ما شاهد افزایش ایمنی، نظم و انضباط ترافیکی بهتری بودیم.

به گفته جانشین فرماندهی ناجا، «رادیو» یکی از برترین وسایل ارتباط‎جمعی است که به دلیل ویژگی‎های مناسب، وسعت مخاطب و اثرگذاری در جامعه، می‎تواند با زمینه‎سازی فرهنگی، سطح آگاهی‎های عمومی جامعه را ارتقا بدهد و در انتقال پیام به مخاطبان که قشر کثیری از افراد جامعه را در بر می‎گیرد، بسیار تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به همکاری مثبت و سازنده صداوسیما با نیروی انتظامی گفت: بخش عمده‎ای از اعتبارات فرهنگی ما به رسانه ملی اختصاص یافته که با همکاری مشترک این دو نهاد، زمینه‎های مناسبی برای رشد فرهنگی و تغییر رفتار افراد در حوزه پیشگیری و کاهش تخلفات راهنمایی‎ورانندگی فراهم شده است.

در ادامه این دیدار معاون صدا بر آمادگی رادیو برای هرگونه همکاری رسانه‎ای معاونت صدا و ناجا تاکید کرد و گفت: رادیو آمادگی دارد تا با تولید و پخش برنامه‎های مناسب و تاثیرگذار، بیش‎ از پیش زمینه افزایش آگاهی و تامین امنیت روانی در جامعه را فراهم آورد.

آبروانی یادآور شد: باتوجه به تنوع شبکه‎های رادیویی، می‎توان موضوعاتِ متناسب با هر شبکه را با توجه به ماموریت آن به شبکه‎ای خاص واگذار کرد تا به نوعی با ساماندهی و انضباط در اطلاع‌رسانی، برنامه‎هایی متناسب با نیازهای مخاطبان هر شبکه تولید و پخش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها