معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۹۲۵۳۶

محمدحسن زدا در گفت‌وگو با مهر درباره افزایش حقوق بازنشستگان اظهار کرد: حقوق بازنشستگان از دیروز در سراسر کشور افزایش یافت و تمام مستمری‌بگیران تامین اجتماعی ۱۵ درصد حقوقشان اضافه می‌شود. کسانی که بعد از افزایش ۱۵ درصدی کمتر از ۷۱۲ هزار تومان دریافت کنند، ما حقوق آنها را به ۷۱۲ هزار تومان می‌رسانیم و افزایش دیگری برای آن در نظر می‌گیریم. وی تاکید کرد: اکنون حداقل حقوق ۷۱۲ هزار تومان و حداکثر پنج میلیون تومان در این سازمان است، در حالی که سال گذشته حداقل حقوق ۶۰۸ هزار تومان بود.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر این‌که افرادی که روزهای قبل حقوق خود را دریافت کرده‌اند نیز دیروز افزایش حقوق به حسابشان واریز شده است، تصریح کرد: ما قصد داشتیم در فروردین افزایش حقوق را اعمال کنیم، اما با توجه به این‌که دولت در اول اردیبهشت مصوبه افزایش حقوق را به ما اعلام کرد، به همین دلیل حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی از روز یکشنبه در سراسر کشور افزایش یافت. زدا درباره اعتبار مربوط به افزایش حقوق بازنشستگان بیان کرد: برای افزایش حقوق ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است. وی در مورد مزایای دیگر حقوق بازنشستگان نیز توضیح داد: در مورد افزایش حق مسکن باید ابتدا منتظر باشیم ببینیم دولت میزان افزایش را چند درصد در نظر گرفته و سپس به همان نسبت مزایای حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها